Din ce se mai face carieră în prezent - top tendinţe în alegerea unui job

Detalii

CategoriiSocial
Taguripiata muncii, salar
Ultima actualizareLuni 18 mai 2015
Vizualizari1091

Voteaza & Distribuie

Descriere

Actual alegerea unui job presupune mai întâi de toate o decizie din punct de vedere financiar. Deşi se spune că trebuie să faci muncă de plăcere o mare parte din piaţa muncii este de fapt încărcată de muncă stresantă. Aşa că tot ce pot face unii se referă mai degrabă la o evaluare din punct de vedere al banilor câştigaţi. Orientarea ţine şi de noile joburi şi de ceea ce ţine de modern.

Tendinţe în alegerea unui job

Dacă sunt tineri, de ordin feminin, se visează şefe de companii, mai ales în lumea masculină. Aşa, ca să le arate şi lor că pot mai mult. Dacă sunt bărbaţi, visează să conducă lumea. În orice caz, idealurile sunt sus puse. În concret din păcate 30% dintre tinerii care ies de pe băncile şcolii se gândesc deja cum să plece din ţară, având în vedere că ies din şcoală fӑrӑ o calificare, pentru că nu dispun de diploma de bacalaureat, minimul posibil.

Tendinţele, aşa cum se arată pe piaţă actuală, implică printre altele ideea de a activa în lumea de videochat. Întrebând la un studio de profil, Charm studios, descoperim că marele lor avant trebuie însă să se completeze cu implicarea în acest domeniu. A devenit în scurt timp un loc de muncă avantajos şi asta pentru că salariile sunt foarte mari. Se raportează totul la mediul extern, la posibilităţile financiare ale unui public din străinătate.

Deşi există pe piaţă globală de videochat şi latura pentru bărbaţi marele interes rămâne cel pentru femei. Aşa că mai avantajos pare să fie pentru domnişoare să se expună în mediul online din nevoia de câştig la un nivel cât mai înalt. Din aceeaşi serie de tendinţe în alegerea unui job se pare că ce ţine de mediul medical este încă un interes. Chiar dacă nu este vorba de joburi precum cel de medic îngrijitorul este la mare căutare. În ţară sau în străinătate, însoţitorii de bătrâni sau asistenţii medicali sunt destul de puţini pentru nevoia de piaţă. Pe scurt se descrie totul că fiind vorba de muncă prea multă, generaţia îmbătrânita are nevoie de îngrijire, tinerii încearcă să suplimenteze această nevoie.

Lumea de marketing este de asemenea una atrăgătoare în contextul actual. De la începători şi până la cei care fac întregi campanii despre asta se doreşte un astfel de job şi din perspectiva creativă şi a oportunităţii vaste despre tot ce înseamnă practica jobului în esenţa sa. Opţiuni sunt multe, vaste, alegeri pe măsură; în alegerea unui job nu ne mai focusӑm strict pe ceea ce credeam cândva că ne va fi alegere. Indiferent de studiile terminate ne îndreptăm spre ceea ce pare să aducă mai multe şanse pentru un câştig mai mare şi pentru un nivel de trăi mai bun.

Dacă estimările pe piaţă arată că cel puţin 10% din tineri se îndreaptă spre domenii ce ţin de explorarea intimului - masaj, shop pentru adulţi, studiouri etc. - se pare că acestea sunt cele mai profitabile joburi. Pentru unii pare de condamnat un anume drum, pentru alţii este doar o adaptare la vremurile moderne însă cert este că avem de unde alege.