Cum să fii prezent în offline cu afacerea ta

Cum să fii prezent în offline cu afacerea ta

Detalii

CategoriiEconomie
TaguriPliante, tipar offset
Ultima actualizareVineri 6 martie 2020
Vizualizari82

Voteaza & Distribuie

Descriere

Deși promovarea pe internet are costurile reduse, cea offline se potrivește mai bine pentru afacerile fizice. Iar prin intermediul acesteia, vei atrage clienții din oraș și zonele apropiate. Iată câteva strategii pe care le poți folosi, ca să îți promovezi eficient afacerea în offline.

Folosește afișe și pliante

Cu siguranță ai văzut de nenumărate ori afișe sau bannere prin oraș. Publicitatea stradală este cel mai vechi mediu de reclamă din lume, deoarece și-a dovedit eficiența de-a lungul timpului. Îți poți face și tu cunoscut brandul, prin afișarea acestuia pe clădiri, străzi sau vehicule. Investiția într-o asemenea strategie ar putea fi ridicată, însă și rezultatele vor fi pe măsură.

Dacă vrei o alternativă mai ieftină, îți poți promova afacerea prin pliante. Costul de producție este redus. Trebuie doar să alegi o imagine care să atragă atenția și să incluzi în text adresa și numărul de telefon al companiei. Cu ajutorul unui copywriter și al unui specialist în grafică vei concepe un mesaj de care publicul sigur va fi interesat.

Colaborează cu brandurile din aceeași nișă

Ar fi bine să colaborezi cu alte companii care vând produse complementare cu ale tale și care au o imagine bună pe piață. În felul acesta, afacerea ta va câștiga încrederea clienților prin intermediul partenerilor tăi. În timp, lumea va afla ce oferi și va putea să te recunoască mai ușor. Pentru a accelera acest proces, poți participa la evenimentele din industria ta și chiar să sponsorizezi o parte din ele. În acest fel, oamenii vor afla despre proiectul tău și vei face networking.

Creează produse personalizate

Odată create, acestea vor fixa numele brandului în ochii consumatorilor. Le poți oferi cadou la comenzi, pentru a-i face pe cei care le primesc să vadă mai multă valoare în ele. Sunt în general simple și conțin un logo, creat prin serigrafie sau gravare. Alege-le însă cu grijă! Nu crea brelocuri sau pixuri, deoarece acestea probabil sunt deja prezente și în strategia competiției. Ceea ce te va ajuta să ieși în evidență sunt obiectele utile, cum ar fi husele sau șepcile și tricourile.

Oferă mostre


Această idee se va potrivi în special dacă afacerea ta este în domeniul alimentar sau cosmetic. O mostră are toate șansele să aducă vânzări, deoarece poate fi testată imediat, nu costă bani și îi va ajuta pe oameni să-și dea seama rapid dacă vor să plătească pentru produsele tale sau nu. Nu este necesar să-ți prezinți toată marfa, ci doar pe cea nouă și pe cea apreciată de clienții vechi.

Promovează-te la radio sau la TV

Pentru a realiza un spot la radio sau o reclamă televizată ai nevoie de un buget consistent. Dar pe termen lung această investiție are șanse mari să dea randament. Alege pentru început un canal sau radio local! În felul acesta, vei plăti mai puțin și vei atrage exact oamenii care sunt în orașul tău. Ține minte că prețul final este influențat și de ora de difuzare sau de punctul de audiență.

Stabilește relații cu presa


Trimite comunicate de presă la ziare sau la reviste, în care să-ți prezinți brandul tău și evoluția acestuia. Un alt lucru pe care-l poți face este să dai un interviu în care să-ți spui povestea și provocările prin care ai trecut, deoarece așa vei câștiga expunere.

Participă la târguri de specialitate


Prin târguri vei putea să te întâlnești față în față cu clienții și să le oferi ocazia de a-ți vedea produsele și de a valida decizia de cumpărare. Și chiar dacă nu reușești să vinzi tot ce ai adus, poți oferi vouchere cadou sau cărți de vizită, pentru a-i face pe cei care au trecut pe lângă tine să se mai gândească la oferta ta.

Prin urmare, dacă deții o afacere fizică, promovarea offline te va ajuta să ajungi mai rapid la clienții din orașul tău și zonele apropiate. Chiar dacă s-ar putea să fie necesară o investiție ridicată, pe termen lung merită efortul.

Sursa foto: pixabay.com/photos/business-man-newspaper-business-man-1031755/