Cum amenajezi biroul pentru a crește productivitatea angajaților

Detalii

CategoriiCasa/gradina
Taguriamenajari interioare, design de interior
Ultima actualizareMiercuri 20 ianuarie 2021
Vizualizari503

Voteaza & Distribuie

Descriere

Făcând un calcul simplu, putem realiza faptul că cea mai mare parte a timpului dintr-o zi ne-o petrecem la birou. Ba chiar unii dintre angajați, mai sârguincioși din fire, pot sta la lucru mai mult decât cu familia. Practic, mediul de la birou s-a transformat pentru mulți în a doua casă, în vreme ce colectivul, putem spune, fără teama de a greși, a luat locul celei de-a doua familii.

Având aceste idei în minte și nevoia de a stimula constant pasiunea celor din echipa noastră pentru activitatea companiei, ne-am gândit că ți-ar prinde bine câteva sfaturi de amenajare a biroului pentru a crește productivitatea angajaților. Iată ce trebuie să știi!

Începe cu sistemul de iluminat


Lumina este extrem de importantă, mai ales atunci când discutăm despre un spațiu în care se lucrează. Pentru că nivelul de concentrare trebuie să fie mereu unul ridicat, e nevoie ca sursele de lumină din birouri să fie într-un număr cât mai mare. Dacă lumina rece este una care te ține concentrat, însă nu este indicată a fi folosită pentru o perioadă îndelungată de timp, din cauză că devine obositoare, lumina caldă, galbenă, e potrivită mai degrabă pentru un mediu care invită la relaxare. De aceea, ai face bine să le combini pe cele două, fără a uita că cea mai importantă dintre toate este lumina naturală, pe care te sfătuim să o lași să pătrundă nestingherită în birouri.

Continuă cu alegerea mobilierului

Mobilierul de birou trebuie să fie, înainte de toate, foarte comod. Te-ai așezat vreodată pe un scaun de birou din cauza căruia erai nevoit să te foiești aproape non-stop? Atunci știi cât de mult înseamnă ca scaunul să fie unui confortabil. La fel de importantă este și înălțimea birourilor sau a meselor la care cei din echipa ta vor lucra. Optează pentru soluții ergonomice și nu uita de suportul pentru picioare, pentru care angajații tăi îți vor mulțumi.

Menține curățenia

Dezordinea dintr-un birou nu ajută în niciun fel la stimularea creativității sau la creșterea productivității. De aceea, e foarte important să menții curățenia în mediul în care ai cea mai mare nevoie să te concentrezi. O persoană angajată pentru a păstra spațiul curat este cea mai convenabilă soluție pentru întreaga echipă, pentru că ce poate fi mai frumos decât să ajungi la muncă și să-ți găsești biroul șters de praf și întreaga încăpere aerisită, poate și un miros proaspăt de cafea care te invită să-ți începi ziua cu un zâmbet mare?

Alege culori vesele

Așa cum probabil știi deja, culorile cu care ne înconjurăm ne pot schimba starea de spirit. Dacă albastrul e de la sine o culoare care stimulează productivitatea, nu același lucru l-am putea spune și despre roșu, care menține atenția sporită, dar poate incita la o stare de nervozitate ridicată. Cu siguranță vei vrea să ai parte de o atmosferă plăcută la birou, așa că îți recomandăm să mergi pe varianta clasică, dar sigură, a nuanțelor care amintesc de natură, așa cum sunt verdele, maroul sau bleul, atunci când amenajezi spațiul de lucru. Desigur, te poți juca pe alocuri cu câteva pete de culoare, însă e necesar să predomine nuanțele blânde de care tocmai ți-am spus.

Amenajează un „loc de joacă”

Desigur, ne referim la acea încăpere în care PlayStation-ul, tabla de darts și masa de ping-pong se vor împrieteni. La fel și cei din colectivul tău, care se pot destinde în pauze cu un joc individual sau pe echipe, ceea ce îi va uni și mai mult. Inevitabil, atmosfera de la birou se va transforma într-una extrem de plăcută!

Acestea sunt cele mai bune sfaturi de amenajare a biroului, care sperăm că ți-au plăcut! Iar dacă încă nu ai găsit spațiul perfect pentru amenajarea biroului, poți cere ajutorul experților în domeniul imobiliar, pe 24real.ro.

Sursa foto: unsplash.com/photos/TpGIpUF67po