Calitate vs. Cantitate

Detalii

CategoriiEconomie
Taguri
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari3070

Voteaza & Distribuie

Descriere

In societatea de acum toata lumea se lupta pentru a fi cel mai mare si pentru a fi cel mai bun. Ambele sunt lucruri bune. Sa fii cel mai bun este un scop important si toti ar trebui sa ne luptam pentru a-l atinge. Dar scopul de a fi mare – cel mai mare – nu este atat de important si nu trebuie sa te stresezi foarte mult pentru el. In cazul multor evenimente, organizatorii se streseaza foarte mult pentru o audienta si participare mare. Toate eforturile lor o sa le aduca audienta pe care si-o doresc sau aproape, iar cu siguranta dupa aceste eveniment vor avea cu ce sa laude. Atunci cand audienta este direct proportionala cu succesul evenimentului, atunci un numar scazut inseamna esecul care atrage dupa sine efecte negative.


Daca esti participant, primul lucru pe care o sa il spui este ca nu conteaza cantitatea, numarul participantilor, ci calitatea evenimentului este cea care te intereseaza. De foarte multe ori, cand vine vorba de branding si vanzari online, majoritatea intreaba despre sfaturi si mici trucuri pentru a fi cunoscut online. Cea mai bune metoda de promovare online sunt clientii multumiti de bunurile sau serviciile pe care le oferi. Primul raspuns este: calitatea inainte de cantitate.


In mod realist, care sunt sansele ca sa fii urmatorul Google? Nici Google nu a stiut ca va fi urmatorul Google. Multi se chinuie sa caute o nisa. Chiar daca acoperi 0,0001% din aceasta, tot poti fi foarte bogat. Calitate mai presus de cantitate.


Atunci cand te duci la un eveniment de relationare, de afaceri, competitia pentru atentie este foarte puternica, iar numarul celor care sunt in competitie este foarte mare. Este o adevarata provocare sa gasesti publicul tinta in toata acea mare de oameni. Uneori, un eveniment cu putini participanti poate sa aibe rezultate mult mai bune pentru tine decat unul foarte aglomerat, unde gasesti toate categoriile de interlocutori. Este important sa ai o conversatie cu cineva pentru ca acesta sa afle adevarata valoare a ceea ce vinzi. Atunci cand publicul este scazut ca si numar, este mai usor sa le captezi atentia, neexistand factori de distragere, putand sa descopere cu usurinta cine esti cu adevarat si cu ce te ocupi. Eu prefer si cred ca si tu la fel, publicul mai putin numeros caruia sa ii poti explica pe indelete cine esti si ce faci. Calitate mai presus de cantitate.


Adevaratii oameni de vanzari or sa spuna mereu ca prefera cativa potentiali clienti de calitate decat o masa intreaga de prospecti care nu stiu ce vor. Micsoreaza-ti publicul tinta si tinteste catre varf. Facand celelalte lucruri, sunt sanse mari sa ajungi sa te lovesti de un zid. Calitate mai presus de cantitate.


Poti sa te duci si sa cumperi o baza de date cu e-mailuri catre care te poti comunica. Dar sunt sanse mari ca niciuna dintre adresele respective sa fie potrivite pentru tipul tau de afacere sau sa fie in targetul tau. Nu este de preferat sa te adresezi unui public de cateva zeci sau sute care chiar sunt interesati de afacerea ta si de ce ai de spus? Construirea propriei nise este elementul spre care ar trebui sa tintesti. Calitate mai presus de cantitate.


Atunci cand vrei sa cumperi un anumit serviciu sau bun, le cauti pe cele mai bune si pe cele care raspund la cat mai multe din nevoile tale. Te atrage mai mult cantitatea decat calitatea acestora? Daca te impresioneaza dimensiunea, gandeste-te la doar o mica parte din acea companie va lucra pentru tine. Te alaturi celorlalti multi clienti ai companiei respective. Compania mica apreciaza relatia de afaceri cu tine, iar sansele ca idelile si cerintele tale sa ajunga direct la liderii acesteia sunt foarte mari. Daca faci o analiza, o sa descoperi ca viabil si de ajutor pentru afacerea ta sunt pestii mici. Cei care iti ofera atentie tie si companiei tale. Calitate mai presus de cantitate.


Indiferent care sunt telurile tale, nu subestima calitatea in fata cantitatii. Este mai eficient sa lucrezi pentru cateva conturi profitabile decat sa te zbati pentru foarte multe conturi mici. Pentru acelasi venit, lucrezi total diferit, ca timp si ca volum de munca. Atunci cand mediul de munca este placut, iar rezultatele pe masura eforturilor, succesele vin unul dupa altul. Esti altfel stimulat sa mergi mai departe atunci cand vezi ca munca ta are numai rezultate pozitive. Acordand atentie audientei tale, eforturile iti vor fi rasplatite, iar tu vei beneficia de calitatea pe care o inspira brandul tau.


Alexandra Telisca - Reprezentant Marketing

www.brandup.ro