Alege dieta Montignac pentru sanatatea ta

Alege dieta Montignac pentru sanatatea ta

Detalii

CategoriiSanatate
Tagurialimentatie, dieta
Ultima actualizareSambata 10 iunie 2017
Vizualizari2070

Voteaza & Distribuie

Descriere

Greutatea corporala ne influenteaza viata fara sa ne dam seama. Numaratul caloriilor, eliminarea alimentelelor preferate din meniu ne instristeaza si ne da neliniste.

Insa datorita unei diete ce garanteaza rezultate, dieta Montignac, putem spune adio zilelor in care ciorba de varza era nelipsita din meniul zilnic sau ne amageam cu diverse diete!

Lipsa de energie, a poftei de viata si ameteala din cadrul unui regim alimentar drastic sau din cauza infometarii nu mai sunt valabile in ce priveste dieta Montignac. Adoptand-o veti avea puterea de a zambi din nou, trupul vostru se va revitaliza si veti reusi sa scapati de kilogramele in plus fara eforturi ce depasesc capacitatile normale.

Creatorul dietei e francezul Michel Montignac, care, asemenea tatalui sau, a avut de furca ani intregi cu greutatea excesiva. Regimul doreste mobilizarea tuturor persoanelor spre pierderea kilogramelor in plus prin metode eficiente si de durata, fara a declansa aparitia bolilor cardiace sau a risca imbolnavirea de diabet.

Se poate spune ca dieta Montignac nu este un clasica. Ea se bazeaza de fapt pe schimbarea obiceiurilor culinare. Asta nu inseamna sa mancam mai putin, ci sa adoptam o un stil de viata sanatos, selectand alimentele din meniul de zi cu zi.

Francezul sustinea vehement ca ideea de reducere a numarului de calorii nu reprezinta o solutie viabila, efectele dietei fiind semnificative doar daca tinem sub control indexul glicemic al alimentelor. Nivelul indexului glicemic al unui aliment se reflecta direct in nocivitatea asupra organismului.

Intr-adevar, zaharul este un dusman consacrat al sanatatii noastre. Insa ciociolata neagra e o alegere optima pentru dependentii de ciocolata.

Dieta Montignac presupune parcurgerea a doua etape: pierderea kilogramelor in plus si controlarea mentinerii noii greutati.

Pierderea in greutate se refera la detoxifierea organismului, deci este o etapa destul de severa. Are o durata de doua luni insa nu e cazul sa va impacientati! Sigur nu va veti infometa, caci presupune un meniu divers iar mesele au loc la interval scurt de timp.

Cea de-a doua etapa a dietei Montignac presupune o lejeritate mult mai mare, permitand reintroducerea unor alimente la care s-a renuntat in prima etapa. Aceasta etapa are rolul de mentinere si control a greutatii dobandite. E un lucru indicat avand in vedere predispozitia la ingrasare dupa o dieta clasica.

Avand o abordare mai deosebita, metoda Montignac se focuseaza mai mult pe partea buna sau rea a fiecarui grup de alimente, nu pe eliminarea lor. Mii de oameni au adoptat aceasta dieta, de a carei rezultate au fost multumiti.

Dupa ce veti constietiza ca sucurile acidulate si chipsurile nu sunt o deloc o alegere potrivita, oricare ar fi dieta care va face cu ochiul, Montignac va da rezultate si in cazul vostru.

Ideea de baza a dietei Montignac

Se refera la sta departe de alimentele cu un index glicemic ridicat. Din acesta categorie fac parte cartofii, morcovii si sfecla. Acestea sufera o transformare accelerata in zahar, care ulterior se va manifesta prin ingrasare, incet dar sigur.

Meniuri Montignac

- Mic-dejun: fructe, paine de secara, margarina light, cafea decofeinizata si lapte degresat

- Pranz: avocado cu sos vinaigrette, carne cu fasole verde, branza si apa plata

- Cina: salata de cruditati sau supa de legume, omleta cu ciuperci, salata verde, branza sau iaurt



- Mic-dejun: ceai de plante sau de fructe, paine de secara cu branza, mere

- Pranz: supa de rosii cu busuioc, salata cu branza, sunca, oua fierte, rosii si ulei de masline, ciocolata neagra

- Cina: supa de legume, salata cu ciuperci, mere si branza dulce

Cum da rezultate dieta Montignac?

Exista combinatii alimentare, expuse in acesta stare la vanzare sau pe care le preparam chiar noi, care trebuie evitate. O mare atentie trebuie acordata urmatoarelor asocieri: grasimi cu zahar si proteine cu carbohidrati. De exemplu, fripturile in combinatie cu cartofi prajiti trebuie eliminate pur si simplu din meniul nostru.

Putem sa consumam dulciuri de doua sau trei ori pe saptamana, proteinele nu au restrictii de timp (daca respectam conditia de a nu le combina cu carbohidrati), iar in ce priveste fructele si cerealele, care sunt la discretie, este recomandat sa le consumam de cat mai multe ori pe zi.