România
Roportal.ro

Diane-35

Început de rodik, Mie 28 sep 2005 · 123 răspunsuri · 181.270 vizualizări

sufletzel pierdut11 mesaje#71

Sioux....m-ai cam lovit unde ma doare sa zicem asa :spiteful:...am avut parte si de acel baiat care "m-a sarutat din cap pana-n picioare " :tease:... si da...ai dreptate...perioada aia adik acum o luna :lol:... eram fericita,ma simteam acceptata asa slaba cum eram...ma simteam iubita :lol:...nu ma mai interesa parerea celor din jur pt k il aveam pe el care ma iubea asa cum eram :D....dar din pacate ne-am despartit...si culmea... ironia vietii :P(( k el acum umbla cu alta...sau ma rog altele :o:...care sunt "bune" cum zic ei....ceea ce pe mn iar ma doare...ma face sa ma gandesc k tot ele,astea "bune"...sunt intradevar bune:(((...Au fost 7 luni din viata mea petrecute alaturi de el in care pot sa spun cu mana pe inima k au fpst cele mai frumoase luni din viata mea...am iubit si cred k am fost si iubita :-...Ink nu mi-am revenit pt k a trecut doar o luna de cand ne-am despartit dar .... asta e viata :yawn:...nu mereu ai ce iti doresti...si intr-un final ramane doar amintirea :yawn: care doare:((...Nu ma doare faptu k baietii "nu intorc capul dupa mine"...pt k il intorc de multe ori....ma doare faptu k toti imi arunk in fata ceea ce eu vad in fiecare zi in oglinda ;)(((....k sunt slaba...si majoritatea imi zic k e pacat de mn k sunt frumoasa dar slaba...sau imi sugereaza sa ma ingras (de parca eu nu a-si vrea)...si asa aproape zilnic ma raneste cate cineva si ma face din ce in ce mai obsedata sa ma ingras ;)((...

app...de problema mea cu chistu...am fost azi la doctor si intradevar mi-a dat sa iau diane 35 luna asta...apoi sa ma duc iar la control si daca o sa fie bn o sa tr sa le aiu cel putin 6 luni :|...

...poate totusi o sa ma ingras cat d cat :(

si multumesc din tot sufletul pt ajutor :*:*:*:*

sioux121 mesaje#72

tare greu se logeaza pc...deh este prezentata realegerea noului presedinte..

sufletzel, daca mai ai probleme nu ezita sa le expui. ai inceput sa practici ceea ce te-am invatat?

sa mai stii un lucru: barbatii sunt vanatori, au un simt extrasenzorial animalic si "miros" efectiv femeile increzatoare. corpul acestor femei vanator degaja "un miros al puternicei increderi in ele" si ei il adulmeca. niciodata o femela slaba in caracterul ei nu va fi urmata de o turma masculina. vrei sa cuceresti, atunci ataca. dar ai arme? nu doar corpul fizic in sine este momeala ci si mirosul, hotararea cu care ii privesti pe cei din jur, comportamentul pe care il are acest corp fizic in contact cu alte corpuri. si totul pleaca din mintea femeii, ce-si propune ea sa devina, cum se autoprogrameaza.

eu intru on-line cand tu in general, dormi. de aceea raspunsurile mele apar mai tarziu.

sufletzel pierdut11 mesaje#73

;;)....dap ai dreptate intr-un fel...dar trebuie sa recunosti k baietii se uita la fizic si ataca sa zicem asa...apoi isi dau ei seama treptat ce fel de persoana esti....si ....daca nu le place ambalaju...adik ceea ce vad la suprafata nu mai ataca si nu mai au sansa sa te cunoasca :jester:... Trebuie sa recunosc k datorita faptului k sunt simpatik si cum spun altii placuta nu am fost chiar atat de izolata la capitolu baieti....dar vezi u...toti se ocupa de faptu sa-mi aminteasca k sunt slaba...ei ma fac sa imi pierd increderea in mn....ti-am zis....pana si singura persoana care m-a iubit,pe care am iubit-o,care a facut pt mine multe,care mi-a fost alaturi....ma lasat pt alta mai "buna".... si tot eu am fost cea care a suferit si si-a pierdut incrderea :roll:....Sincera sa fiu...alte probleme nu am....D mik am avut 2 vise atat.....unu mi-a fost implinit chiar daca s-a spulberat :cry:....Visu meu de mik de a iubi,de a fi iubita,acceptata asa cum sunt slaba....mi-a fost implinit si o sa ramana mereu in inima mea chiar daca o sa ma doara....chiar daca el nu mai al meu :cry:....iar celalalt ...adik asta de a ma ingrasa nush :(....eu sper incontinuare k macar sa-mi revin cat de cat de la anticonceptionalele astea.....multe pers s-au ingrasat. Stiu k poate gresesc k ma gandsc atat de mult la fizicu meu...dar e ceva mai puternik k mn...e o obsesie :((...

pooop

geea179 mesaje#74

Salutare!

Va scrisesem in luna August ca urma sa incep tratamentul cu Diane 35, in vederea reducerii micropolichisturilor si a reglarii ciclului.

Am inceput tratamentul in luna Decembrie. Imediat dupa consumarea primei folii, mi-a venit ciclul la vreo 5 zile in acel interval de pauza, respectiv in data de 03.01.2009. De la aceasta data si pina in prezent nu mi s-a mai oprit. Nestiind ca nu mi se va opri, am inceput si a doua folie fix exact cind trebuia inceputa. Saptamina asta, vazind ca se ingroasa gluma, m-am oprit din a mai lua vreo pastila si m-am prezentat la endocrinoloaga mea, care m-a programat la consultatie de abia saptamina viitoare, vineri, 30.01.2009. Problema este ca eu nu mai suport atit de mult ciclu zilnic, am ameteli, sint obosita si am o indispozitie psihica care tot persista. Astazi ma voi duce la medicul de familie sa ma interesez ce pot face sa opresc acest ciclu, asta pina cind ma voi duce si la endocrinolog...

Voi v-ati confruntat cu o astfel de situatie? Ce ati facut in acest caz?

claudia_221 mesaje#75

Buna.as avea nevoie de un sfat.in urma unui consult ginecologic mi-a prescris medicul diane 35 pt chisturi la ovare si menstruatie neregulata.folosesc de o luna si am dureri de cap si stari de voma permanente.sa fie din cauza pastilelor?

sa continui sa le folosesc sau sa ma duc la medic sa mi le schimbe?

multumesc mult!

oandreeeea1 mesaje#76

buna! am inceput akm o luna tratamentul cu diane ptr exces de testosteron....doctorul mi-a zis sa iau prima pastila in ziua 5 a menstruatiei.....zis shi facut....akm au trecut cele 21 de zile shi menstruatia ink nu a venit....au trecut deja 2 zile de knd trebuia sa vina....ajutati ma va rog!!!!

Enki16.898 mesaje#77

Menstruatia poate sa vina oricand in cele 7 zile de pauza de pastile. Chiar si in ultima zi.

RoxiRoxana2 mesaje#78
rodik a scris:
Buna!As avea nevoie de sfatul dvs...Acum 6-7 luni am urmat(prescris de un medic ginecolog)un tratament cu Diane35(impotriva cosurilor)shi acum as dori sa-l reiau ptr. niste rezultate mai bune:)Credeti ca poate avea efecte negative?Multumesc mult!:cheer:

eu cred ca cel mai indicat ar fi sa mergi la un control la ginecolog si el iti poate spune cel mai sigur daca mai ai nevoie de diane sau poti folosi altceva , avand in vedere ca ai folosit diane doar pt cosuri

RoxiRoxana2 mesaje#79

buna ,

tocmai ma pregatesc sa incep un tratament cu diane 35 care mi-a fost prescris de medicul ginecolog in urma unuei consultatii si a unui set de analize , doar ca am amanat inceperea tratamentului cu cateva zile de cand mi-a fost prescris , pt ca sunt fumatoare si m-am decis sa ma las de fumat in timpul tratamentului.

ideea e ca am uitat sa o intreb pe doctorita daca pot fuma in timpul tratamentului cu diane si citind prospectul am vazut ca nu e indicat sa fumezi cand iei diane 35 .

doctorita mi-e prescris diane 35 pt ca am ovar polichistic si faptul ca nici la 23 de ani nu mi sa reglat ciclu , cosurile si parul nedorit sunt o mare problema pt mine. trebuie sa iau 3 luni dupa care sa fac un nou consult si un nou set de analize pt a vedea daca problema sa rezolvat sau da semne ca incepe sa se rezolve.

nu stiu ce sa fac pt ca nu am mai luat niciun fel de pilula contraceptiva pana acum , nu stiu cum va reactiona corpul si ma si sperie gandul ca imi pot face rau fumand dak in prospect scrie ca nu este indicat ;pe de alta parte ma gandesc la faptul ca mi-a fost prescris pt rezolvarea mai multor probleme care pe viitor m-ar afecta mai mult decat lipsa unei tigari.

cocky12725 mesaje#80

Cineva din familia mea a fumat in timp ce a luat Diane 35 10 ani. Nu are nimic. Bine, acum nu te sfatuiesc pe tine sa fumezi in timpul tratamentului. Totusi, daca scrie pe prospect sa nu fumezi, incearca si respecta, ca nu degeaba au scris aia acolo.

In genere, la anticonceptionale trebuie sa te abtii de la multe chestii, dar cate dintre noi respecta tot?

← Înapoi la Planning/Ginecologie