salutare adi 44,
Nu te speria de cresterea transaminazelor si nu intrerupe tratamentul. Am mai intalnit persoane carora in timpul tratamentului le-au crescut transaminazele si dupa ce l-au terminat, au revenit la normal. DAR, ai 8 luni de tratament si TREBUIE sa-ti faci o viremie la D si chiar la B. Vorbeste cu doctorul si cere-i sa faci viremia. Ma mir cum de nu ti-a dat chiar el; cum isi da seama daca te-a ajutat sau nu tratamentul? Trebuia facuta o viremie la inceput, sa vezi cum ai plecat la drum, apoi una pe la jumatatea tratamentului si apoi la sfarsit. Eu, peste o saptamana implinesc 2 ani de cand fac tratament. Astept rezultatul ultimei viremii la D; la B mi-a iesit mai mica decat 6. Am inteles ca e aproape nedetectabila. Dar, ma intereseaza mai mult la D.
Vizavi de regimul alimentar, mananca ce-ti pica bine; eu asa fac. Corpul simte imediat cand nu-i convine ceva; eu de exemplu cand nu ma mai opresc din mancat ciocolata...incepe sa ma intepe ficatul ...si atunci stiu ca trebuie sa ma opresc. Bine ca suporti usor tratamentul; pe mine ma dor toate alea. Numai cu pastile pot sa ma misc. Nici psihic nu stau chiar bine; am momente cand imi vine sa plang - din nimic. DAr n-o fac. Strang din dinti si-mi spun ca intr-o zi astea o sa se termine. M-am saturat si sa-mi fac injectie; ma dor mainile de la atatea intepaturi; o vreme mi-am facut in burta, acum imi fac in picioare. Dar, sa-i ia naiba de virusi, pana la urma am sa-i termin.
Sanatate si mai vorbim!
