Sari la conținut
Forum Roportal
Ma

Intrebare codul muncii

Postări Recomandate

Astazi am descoperit cu stupoare , faptul ca in cartea de munca figurez cu salariu de 700 RON .

Ca si profesie sunt subinginer , am terminat IPB - Facultatea de metalurgie si sunt ca si functie director de magazin , intr-o firma privata .

Intamplator , pentru ca unul din colegi a avut nevoie de o adeverinta pentru a lua credit din banca am vazut ca acesta are pe cartea de munca 880 RON , este subinginer si a terminat aceeasi facultate ca si mine si nu profeseaza ceea ce a facut in facultate .. Intrebarea pe care doream sa o formulez : Exista vreo forma aparte de a incadra un absolvent cu studii superioare , la categoria unuia cu studii postliceale ?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Astazi am descoperit cu stupoare , faptul ca in cartea de munca figurez cu salariu de 700 RON .

Ca si profesie sunt subinginer , am terminat IPB - Facultatea de metalurgie si sunt ca si functie director de magazin , intr-o firma privata .

Intamplator , pentru ca unul din colegi a avut nevoie de o adeverinta pentru a lua credit din banca am vazut ca acesta are pe cartea de munca 880 RON , este subinginer si a terminat aceeasi facultate ca si mine si nu profeseaza ceea ce a facut in facultate .. Intrebarea pe care doream sa o formulez : Exista vreo forma aparte de a incadra un absolvent cu studii superioare , la categoria unuia cu studii postliceale ?

........................

subinginer=3 ani de facultate...

nu inseamna ca ai facut studii superioare ci studii postliceale...

aceste studii de subinginer au fost inlocuit dupa '89 cu acele postliceale de 3 ani cu diploma..

in fine

.......................

orice persoana care are studii superioare ( facultate+licenta) poate fi angajat in orice post, in orice istitutie..