Sari la conținut
Forum Roportal
turriss

conversatie cu femeile

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Salut prieteni!

 

am o intrebare si fiti amabili cu un raspuns.

Sunt student si vorbesc cu o fata care e clasa a 12-a,urmeaza sa dea la medicina,deci invata mai toata ziua.Asa la 2-3 zile o bag in seama si mai vorbim,asta se intampla cam de un an,timp in care ne-am intalnit doar o data.

Ea nu ma baga niciodata in seama.

Este ceva normal,adica daca a simtit ca sunt atras de ea lasa sa fiu eu cel care ia initiativa sau nu o interesez?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E asa de greu sa verifici singur?

Nu o mai cauti deloc, iar daca ea nici macar nu te intreaba de sanatate...voila!

  • Upvote 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sigur nu e interesata de tine si iti raspunde doar din politete. De curiozitate, cam ce subiecte abordati in discutiile voastre?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Este ceva normal,adica daca a simtit ca sunt atras de ea lasa sa fiu eu cel care ia initiativa sau nu o interesez?

Nu o interesezi.

 

O fata care vrea sa aiba treaba cu tine e... cam ca o lipitoare, nu mai scapi de ea. Si nu ii ia un an sa ajunga asa.

  • Upvote 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut prieteni!

 

am o intrebare si fiti amabili cu un raspuns.

Sunt student si vorbesc cu o fata care e clasa a 12-a,urmeaza sa dea la medicina,deci invata mai toata ziua.Asa la 2-3 zile o bag in seama si mai vorbim,asta se intampla cam de un an,timp in care ne-am intalnit doar o data.

Ea nu ma baga niciodata in seama.

Este ceva normal,adica daca a simtit ca sunt atras de ea lasa sa fiu eu cel care ia initiativa sau nu o interesez?

 

De ce consumi multa energie , procesand ceva simplu?