golf4 0 Raportează post Postat Aprilie 15, 2006 am un golf4 din 2001 1.9tdi de 90 de caisi nu trage,ma paote ajuta cineva? Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
hans 517 Raportează post Postat Aprilie 16, 2006 am un golf4 din 2001 1.9tdi de 90 de caisi nu trage,ma paote ajuta cineva? Ai incercat pe la reprezentanta ? Ar fi cel mai bun lucru. Pot fi destul de multe pe-acolo. Dar pe la VW-urile astea mai noi, cele mai intalnite defecte sunt MassAirFlow-urile si Turbo-urile. Detalii suplimentare: Fum negru? Ce motorina a papat in ultima vreme motorul? Ai circulat mai mult timp intraurban cu masina? Are vreun indicator aprins la bord? S-a intamplat brusc asa, sau treptat? Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
golf4 0 Raportează post Postat Aprilie 20, 2006 am circulat si in interior si in exterior,motorina numai de la peco,nu are nici un bec aprins in bord,am schimbat toate filtrele inclusiv debitmetru de aer,am curatat supapa de intrare in turbo,am observat in schimb ceva pun contactul se duce la 180km/h,o opresc pun iar contactul si plec se duce maxim in 120km/h,face asta din ce in ce mai des pe la 90km/h se opreste din demaraj parca ar fi limitata electronic apoi prinde 120 dar in timp.ai idee ce ar putea avea? Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
hans 517 Raportează post Postat Aprilie 20, 2006 am circulat si in interior si in exterior,motorina numai de la peco,nu are nici un bec aprins in bord,am schimbat toate filtrele inclusiv debitmetru de aer,am curatat supapa de intrare in turbo,am observat in schimb ceva pun contactul se duce la 180km/h,o opresc pun iar contactul si plec se duce maxim in 120km/h,face asta din ce in ce mai des pe la 90km/h se opreste din demaraj parca ar fi limitata electronic apoi prinde 120 dar in timp.ai idee ce ar putea avea? Apare fum negru la accelerare brusca? Nu stiu exact ce fel de turbosuflanta e pe masina ta(clasica cu wastegate sau VariableNozzleTurbine). dar simptomele cu limitarea in viteza par a fi cele ale blocarii vanelor intr-un VNT. Asta se intampla cam atunci cand vanele VNT-ului sunt intepenite. cand accelerezi, vanele fiind orientate spre debit maxim de gaze pe turbina, acestea nu pot fi deplasate mecanic pana in aceasta pozitia maxima(cocsare?). ECM-ul de pe motor sesizeaza ca desi comanda de orientare spre maxim ale vanelor este data, nu se ajunge la press. de aer dorita dupa turbo, si atunci ECM-ul te trece in secventa limp-home mode. Ori schimbi turbocharger-ul, ori il demontezi si-l cureti. Mai este o metoda de curatare "naturala" a turbosuflantelor.dar merge doar in cazul blocarilor "soft" a vanelor. Alegi un traseu extraurban, unde poti merge constant cu 120-130km/h, cca. 50km. Circuli constant cu viteza asta in penultima treapta de viteza. De obicei da rezultate bune. Eu fac asta frecvent cu S40-ul meu(cam la fiecare sfarsit de saptamana), dupa ce il innebunesc prin oras toata saptamana. Si se simte foarte bine... :cry: Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
golf4 0 Raportează post Postat Aprilie 21, 2006 golf_4_vio.docnu scoate fum negru asta ma uimit si pe mine.turbina este clasica.i-am facut diagnostic si mi-a dat urmatoarele faulturi: Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
hans 517 Raportează post Postat Aprilie 21, 2006 (editat) golf_4_vio.docnu scoate fum negru asta ma uimit si pe mine.turbina este clasica.i-am facut diagnostic si mi-a dat urmatoarele faulturi: Codul: 17965 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1557 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent, se refera la:17965 - P1557 - Charge Pressure Contr. Positive Deviation, ceea ce indica aproape sigur o problema legata de dispozitivul de control a presiunii de aer debitata de turbocharger. Parerea mea este ca poate fi acolo intepenita tija actuatoare(si se pare ca la tine press. data de turbo nu poate fi scazuta datorita intepenirii acestei tije- de aceea ECM-ul te limiteaza si te trece in modul acela de avarie). Cel mai probabil din cauza ruginii, la Golf turbocharger-ul fiind plasat intr-o pozitie favorabila acumularii de apa in zona tijei. Ar fi indicat sa demontezi turbocharger-ul, si sa-l cureti frumos, verificand buna functionare a dispozitivului de reglare a presiunii suflantei. Uite si o lista cu coduri de defectiune stocate de ECM-urile de pe VW. VW__DTCs.txt Editat Aprilie 21, 2006 de hans Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
golf4 0 Raportează post Postat Mai 8, 2006 mersi mult pentru sfat ,am curatat supapa de intrare in turbo si acum merge perfect . Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
golf4 0 Raportează post Postat Iunie 5, 2006 as mai avea o problema, daca ma poti ajuta ,cu un polo 1.4i 16vse aprinde in bord epc iar pe tester imi da o eroare17550 Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
hans 517 Raportează post Postat Iunie 7, 2006 as mai avea o problema, daca ma poti ajuta ,cu un polo 1.4i 16vse aprinde in bord epc iar pe tester imi da o eroare17550 Nu-mi dau seama exact ce vrea sa spuna codul acela. Daca ai putea sa-mi dai mai multe detalii: cum se manifesta defectiunea asta in functionare, an fabr. masina, tip motor(AEX, AFH,AKV,ANX,APQ... ???), putere, si eventual tip C.V? Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
dev 0 Raportează post Postat Iunie 26, 2006 buna, sunt pe cale spre a achizitiona un golf 4 1.9 tdi, peste 2002 dotari normale etc, de ce sa ma feresc la cumparare avand in vedere ca prefer una adusa foarte recent din strainataturi... multumesc, a, si nu m-ar deranja modelul cu 130 hp, desi am auzit ca pd-urile sunt maisensibile la motorina proasta... sfaturi recomandari ? Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri