Viitorul HR- Employee Experience?

Viitorul HR- Employee Experience?

Detalii

CategoriiEconomie
TaguriCluj, Cluj Napoca
Ultima actualizareJoi 19 aprilie 2018
Vizualizari247

Voteaza & Distribuie

Descriere

Modificările apărute recent în piață, caracteristicile noilor generații, digitalizarea, sunt doar câteva dintre elementele care remodelează organizațiile și departamentele de resurse umane. Se ridică, așadar, întrebarea- oare ce ne rezervă viitorul? Și mai ales, viitorul HR-ului și managementului are legătură cu experiența angajaților (Employee Experience)?

Acestea sunt întrebările la care vom încerca să găsim răspunsuri joi, 26 aprilie, la The Office Cluj-Napoca, în cadrul conferinței Zoom IN- Employee Experience. Alături de comunitatea de specialiști vor fi speakerii ediției:

Heleen Mes - HR director & employee experience @Happiness Bureau, din Olanda. Heleen are peste 25 de ani de experiență în domeniul resurselor umane, fiind considerată un specialist de referință în industrie, ajungând de 2 ori în lista celor mai buni 10 angajatori din postura de HR manager al Dutch National Bank și Sonepar NL
Iulia Nare -
Head of HR, Employee Experience Program Design@ Genpact
Justyna Krzych -
Employee Experience designer @Zalando Berlin
Ligia Cremene -
consultant HR și profesor universitar
Elena Călin -
Expert Customer Experience și CEO UP!Your Service România.

  • Este experiența angajaților (Employee Experience) următorul pas pentru HR?
  • Ce este Employee Experience? Doar un nou trend? Un ambalaj nou pentru un proces mai vechi? O strategie de real ajutor pentru manageri și HR?
  • Ce modele de Employee Experience există?
  • Ce instrumente avem pentru a identifica nevoile reale ale angajaților noștri și cum le putem transpune într-o strategie unitară?

Nevoile identificate mai sus sunt doar câteva dintre provocările la care plenara, workshop-urile și panel-ul evenimentului vor încerca să găsească soluții, într-un cadru cât mai interactiv și obiectiv.

A rămas mai puțin de o săptămână până la eveniment, iar locurile rămase disponibile sunt limitate! Detalii despre speakeri, descriere sesiuni, obiective workshop-uri și agenda finală se găsesc la: https://happy-employees.eu/zoom-in-2018/. Ne vedem la conferință, în 26 aprilie 2018, la The Office, Cluj-Napoca!

Zoom IN Employee Experience este susținut de Grupama Asigurări - Partener Gold, Beck Et Al Services - Partener Silver, IVP Design, Exclusiv Catering & Events, Chic Bijoux, HT factory, Explored Med, Hansen, RMB Interauto.

Evenimentul este organizat de Azimut Happy Employees – prima companie românească certificată Freedom centered de către organizația internațională WorldBlu. În încercarea de a ne atinge viziunea ca toate echipele din lume să-și atingă potențialul lor maxim, oferim servicii de training, team building, consultanță și coaching.