Turbine Auto Bucureşti

Detalii

CategoriiAuto/moto
TaguriBucuresti, masini
Ultima actualizareJoi 15 aprilie 2021
Vizualizari552

Voteaza & Distribuie

Descriere

Dacă cândva turbinele auto, denumite şi turbosuflante erau întâlnite la mașinile cu cele mai rapide performanțe, în zilele noastre acestea sunt montate pe majoritatea scoase mașinilor la vânzare. Invenţia aparţine părinţilor motorului cu combustie internă, Rudolf Diesel şi Gottlieb Daimler, care au realizat că prin precompresia aerului în camera de ardere a motorului va duce atât la reducerea consumului de carburant, cât şi la creşterea puterii motorului.

Dacă ne raportăm la anii 80, îți vei aminti că nicio mașină nu era cu adevărat grozavă decât dacă avea o turbină auto înșurubata la motor. Mașinile cu turbocompresor au devenit adevărate icoane şi în scurt timp această eticheta a fost aplicată în serie, chiar şi în industrii ce nu au legătură cu industria auto, ca de exemplu avioanele de luptă sau navele maritime. Mecanismul este extrem de simplu. Un motor cu ardere internă funcționează aspirând combustibil și aer. Acest amestec este aprins pentru a provoca o explozie care generează energie, iar gazele reziduale sunt forțate să iasă prin evacuare. La motoarele cu turbocompresie însă, gazele de eșapament sunt refolosite.

Turbocompresorul în sine este un tub în formă de melc care direcționează gazele de eșapament către o turbină și un compresor. Gazele rotesc turbina la o viteză incredibil de mare, iar turbina învârte compresorul. Acest lucru aspiră mult mai mult aer în motor decât ar fi posibil într-un motor non-turbo sau cu aspirare naturală, ceea ce înseamnă că poate fi utilizată o concentrație mai mare de combustibil. Aceasta creează o explozie mai mare în cilindru și cu cât explozia este mai mare, cu atât este generată mai multă putere.

Acestea funcționează la presiuni şi temperaturi incredibil de ridicate, așa că sunt de obicei însoțite de un intercooler și un răcitor de ulei. Intercoolerul răcește aerul fierbinte care iese din turbocompresor, iar răcitorul de ulei se asigură că lubrifiantul nu se supraîncălzește. Asta înseamnă că este posibil să utilizați un motor mai mic, turboalimentat, pentru a produce aceeași cantitate de putere ca un motor mai mare, cu aspirație naturală. Motoarele mai mici sunt întotdeauna mai eficiente decât motoarele mai mari, deoarece cresc economia de combustibil și reduc emisiile.

Cum şi în Bucureşti avem zeci de mii de posesori de astfel de autovehicule, exista numeroase societăţi care oferă servicii de recondiţionare a turbosuflantelor pentru majoritatea mărcilor de autoturisme, autotractoare şi auto-utilitare. Cu mai mult de 14 ani experienţa şi peste 10.000 de lucrări la activ, recomandarea noastră este https://www.turbotest.ro, unul dintre cele mai recunoscute service-uri din ţară.