Trucuri pentru o campanie de publicitate online reusita

Detalii

CategoriiIT
Taguri
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari5210

Voteaza & Distribuie

Descriere

Cand vine vorba de o campanie de publicitate, ideile nu sunt putine. Insa de cele mai multe ori, nu toate sunt potrivite sau nu toate vor aduce profit. De aceea, inainte de a initia o astfel de campanie, trebuie analizate: publicul target si caile pe care se poate face publicitate. Adica ce e mai rentabil si ce aduce mai multi clienti cu un minim de efort si evident, finante. Calea care ofera firmei o vizibilitate buna e, de obicei, calea ce trebuie urmata.

Daca aveti un site si doriti ca publicitatea sa va umple buzunarele, exista cateva lucruri importante pe care trebuie sa le stiti despre cum sa obtineti acest lucru. Unele lucruri vor functiona, altele nu. Trebuie insa sa le incercati ca sa vedeti ce si cum functioneaza pentru afacerea dvs.

Daca doriti o promovare gratuita a site-ului dvs, puteti sa va ocupati chiar dvs de proces, daca nu doriti sa cheltuiti bani angajand o firma sa faca asta pentru dvs. Astfel:

  1. Scriind articole de publicitate despre afacerea dvs. Aceste texte pot fi articole SEO care vor imbunatati page rankul site-ului dvs. De exemplu, daca vindeti geamuri termopane, puteti scrie un articol despre utilitatea si avantajele folosirii acestor ferestre. Mai apoi inscrieti aceste articole in directoare de articole.
  2. Participand la discutii pe forumuri. Atentie! Folositi forumurile de nisa, cele care va pot ajuta in afacerea dvs si acolo unde puteti gasi clienti. Dati sfaturi, lasati linkuri si implicati-va in discutii in domeniul pe care il cunoasteti si in care firma dvs. activeaza.
  3. Creandu-va un blog nisat in care sa vorbiti despre afacerea dvs si mai ales despre metode, trucuri sau sfaturi.
  4. Trimitand newslettere saptamanale, bilunare sau lunare despre noutatile ce apar pe site. Multi dintre clienti sau potentiali clienti se pot abona pentru a afla ultimele stiri, informatii despre noile produse, reduceri sau oferte etc.
  5. Trimitand comunicate de presa atat site-urilor care functioneaza ca directoare de comunicate de presa, cat si celor abonati la newslettere, la agentii de presa, la ziare locale sau nationale, etc.
  6. Parerea de expert – in cazul in care sunteti o autoritate in domeniu, parerea si sfaturile dvs. cantaresc greu. Folositi acest atu si creati o pagina pe site-ul dvs. unde sa impartasiti din cunostintele dvs. Participati la evenimente pe nisa dvs si luati cuvantul pentru ca lumea sa va indentifice cu brandul.


Printre strategiile ce va vor scoate niste banuti din buzunar se numara:

  1. Organizarea unui concurs online cu premii de pe site-ul dvs. Fiti corecti si respectati-va cuvantul dat. Intentiile false intotdeauna lasa un gust neplacut pentru potentialii clienti. Anuntati concursul prin comunicate de presa, evidentiati-l printr-un eveniment local sau intr-un ziar si mai ales pe site-ul dvs.
  2. Publicitate pay-per-click - este una dintre cele mai in voga tendinte, care consuma aproape 50% din veniturile generate de pe internet. Cel mai important lucru de luat in considerare este factorul de "credibilitate". Gasiti un cuvant cheie unic care va vizeaza publicul tinta, dar nu se afla in mod necesar in competitie cu concurentii. Costul este de fapt destul de scazut daca folositi Google Ad Words, iar clickurile pot creste traficul in mod relevant pentru site-ul dumneavoastra.
  3. Posturi platite pe bloguri de nisa sau bloguri de top. - daca nu aveti un blog propriu (sau si daca aveti) puteti plati un blogger care sa scrie un articol despre afacerea dvs. Acest gen de publicitate incepe sa prinda putere si in blogosfera romaneasca, fiind una dintre cele mai roditoare si ieftine strategii.
  4. Bannere pe site-uri de nisa.


Publicitate pe internet nu este ceva inaccesibil sau infiorator de scumpa. Cum insa multi nu cunosc fenomenul, fie se feresc de ea, fie ezita, fie o folosesc in mod gresit.