Atributele mărcii, cum putem crește un brand de succes?

Detalii

CategoriiRegional
TaguriPublicitate, publicitate online, seo, servicii seo
Ultima actualizareMarti 14 februarie 2023
Vizualizari848

Voteaza & Distribuie

Descriere

Atributele mărcii sunt valorile de bază care definesc natura generală a companiei. Reprezintă esența mărcii. Acestea sunt setul de elemente fundamentale și caracteristici unice care identifică trăsăturile fizice, de caracter și de personalitate ale mărcii pe piață și în mintea clienților. Acestea sunt pe linii similare atribute care ne permit să recunoaștem în mod consecvent, precum identitatea unui individ.

Atributele mărcii ajută la prezentarea caracteristicilor de marcă ale companiei. Contribuie la formularea identității mărcii. Acestea oferă un avantaj competitiv excepțional și distinctiv mărcii în comparație cu concurenții săi din industrie. Aceste atribute se definesc la început. Pe măsură ce compania își crește vizibilitatea și pozițiile pe piață, atributele sunt atașate numelui și faimei mărcii. Toate activitățile de marketing, promovare și vânzări pe termen lung, vor gravita în jurul acestor atribute.

Atributele mărcii sunt caracteristici esențiale

Aceste caracteristici sunt baza oricărui brand. Cu cât sunt definite mai rapid, cu atât poziționarea pe piață va avea loc într-un timp mai scurt. Orice brand este o afacere, dar nu orice afacere este un brand. Știm cu toții că afacerile sunt de diferite tipuri. Pot fi afaceri în eCommerce, afaceri locale, magazine online, servicii SEO, copywriting, transport etc. Toate acestea sunt entități de afaceri. Însă, dacă suntem atenți la mediul economic din apropierea noastră, putem vedea că nu toate afacerile sunt un brand. Prin urmare, în continuare vom analiza atributele mărcii. Data viitoare când ieșiți din casă priviți în jur. Încercați să vedeți câte afaceri bifează toate aceste atribute.

Relevanța unui brand

Este foarte important ca marca să formuleze o legătură emoțională cu clienții existenți, precum și cu clienții potențiali. Legătura emoțională este necesară pentru a genera o sumă mai mare de vânzări și profit. De fapt, este despre a obține câți mai mulți clienți fideli. Și, poate fi atins acest obiectiv atunci când marca îndeplinește și depășește așteptările clienților. Atunci când oferă produse și servicii care să răspundă nevoilor și cerințelor lor, cu obiectivul de calitate îndeplinit în mod corespunzător. Marca ar trebui să poată înțelege și să poată rezolva problemele clienților prin ofertele sale de produse și servicii.

Coerența


Brandul trebuie să parcurgă diferitele cicluri de piață, care implică dinamica în schimbare a afacerii și gustul în evoluție al clienților în mijlocul concurenței în creștere. Atributul de consistență care este necesar face ca afacerea să devină una din cele mai căutate mărci de pe piață. Este necesar ca brandul să fie în concordanță cu ofertele sale de produse și servicii, care să răspundă în mod regulat nevoilor și cerințelor clienților. Doar în acest context factorul de încredere este întipărit în mintea clienților.

Poziționarea corectă a brandului


Echipele de marketing și branding ale companiei trebuie să lucreze la poziționarea mărcii prin campanii de advertoriale eficiente. Poziția mărcii este locul în care conducerea și promotorii doresc să o stabilească pe piață și în mintea clienților. Decizia trebuie să ajungă la faptul că, brandul trebuie să prezinte un obiectiv de a oferi produse și servicii de calitate, să aibă prețuri accesibile în comparație cu concurenții. În același timp, se poate poziționa ca un brand de lux și high-end. Anume acest atribut al mărcii va determina și cifra de vânzări în comparația cu concurenții. Poziționarea mărcii ar trebui să fie aliniată cu ofertele, natura și obiectivele companiei. Estetica și forma exterioară a produselor și serviciilor trebuie să fie creativă, convingătoare și suficient de atractivă pentru clienți.

Durabilitatea

Sustenabilitatea este încă un alt atribut crucial al mărcii pe care un brand puternic ar trebui să îl dețină. Pentru a supraviețui și a prospera în industria care se confruntă cu concurența din toate punctele de vedere și cu preferințele în evoluție ale clienților, marca trebuie să vină cu idei inovatoare. Ideile inovatoare trebuie să acopere concepte în ceea ce privește oferte de produse și servicii, împreună cu concepte noi din partea instrumentelor de marketing și de promovare web.

Credibilitatea

Marca ar trebui privită ca un nume credibil și de încredere în industrie. Trebuie să ofere produse și servicii care nu numai că se potrivesc cu așteptările clienților, ci și să stabilească un nou criteriu pe piață pentru a se potrivi și a fi urmat. Inovația de noi produse trebuie să ridice standardul de pe piață. De asemenea, ar trebui să ofere niveluri excelente de servicii pentru clienți și experiență generală la punctul de vânzare. În plus, serviciile post-vânzare ar trebui să fie, de asemenea, cele mai bune din industrie pentru a păstra clienții și a dezvolta asociații de lungă durată și fructuoase cu aceștia. De asemenea, modul în care brandul se ocupă cu furnizorii, angajații, părțile interesate și alți asociați de afaceri reflectă multe despre atributul său de credibilitate.

Inspirația


Poziționarea mărcii, tehnologiile inovatoare utilizate în oferte și activitățile de marketing și promoționale, împreună cu celelalte operațiuni de afaceri și fațete ale companiei, ar trebui să funcționeze ca o sursă de inspirație pentru angajații săi, părțile interesate și pentru clienți. De cele mai multe ori, inspirația unui brand va fi dată de valorile, misiunea și de viziunea acestuia. Sunt niște principii de acțiune nu doar pentru clienți, dar și pentru brandul în sine.

Unicitatea unui brand

Atributul de unicitate al mărcii este rar văzut în afaceri. Multe dintre ele oferă produse sau servicii inspirate sau de top. Însă, rareori există mărci care continuă să vină cu oferte unice și noi care le fac să construiască o identitate distinctă în piață și în mintea clienților. Unicitatea unui brand nu este doar una vizuală. Aceasta va fi dată și de modul în care afacerea își tratează clienții, în special atunci când aceștia solicită suport.

De ce sunt importante atributele mărcii?

Având un set puternic și crucial de atribute ale mărcii, brandul se deosebește de restul concurenței de pe piață. Ofertele sale au un caracter unic, obiectivul calității este bine îndeplinit și definit și oferă cel mai bun nivel de servicii pentru clienți. Atunci când marca are atribute de marcă bine aliniate și definite, este mai ușor pentru conducere și departamentul de branding să decidă poziționarea mărcii. Se află în acest fel cum vor să înfățișeze marcă pe piață, care se va forma ca identitate.

Când atributele de marcă sunt în vigoare, este mai ușor să decideți ce tehnici de marketing și instrumente promoționale ar trebui optate pentru a promova produsele și serviciile companiei. Activitățile de marketing și vânzări vizate trebuie să fie în tandem cu valorile, obiectivele, fundamentele și atributele mărcii. Toate materialele publicitare și materialele creative sunt planificate și proiectate în conformitate cu atributele mărcii.

Setul puternic de atribute de marcă va aduce cu siguranță succes și profituri uriașe pentru companie. Oferă încredere conducerii pentru a lansa o nouă linie de produse și servicii. "Moștenirea" a fost deja construită și există un factor puternic de rechemare a mărcii printre clienții existenți și potențiali. De asemenea, compania poate explora piețe noi și neexploatate cu noul set de public țintă.

Există, de asemenea, un impact uriaș asupra factorului de preț al produselor și serviciilor dacă există atribute puternice ale mărcii. Clienții au o cantitate imensă de credință și încredere în marcă și în oferta sa și, prin urmare, compania poate cere un preț mai ridicat.

A avea un set bine definit de atribute de marcă este o necesitate pentru succesul și realizarea obiectivelor de afaceri ale oricărei mărci de pe piață.