Top 4 mituri despre campaniile PPC

Detalii

CategoriiRegional
TaguriAgentie de publicitate, Publicitate, publicitate online
Ultima actualizareMarti 11 octombrie 2022
Vizualizari469

Voteaza & Distribuie

Descriere

Campaniile PPC (Pay-Per-Click) reprezintă o strategie eficientă de a genera conversii și de a câștiga mai mulți potențiali clienți. Însă, înainte de a demara o astfel de strategie de marketing online este esențial să te pui la curent cu cele mai comune mituri din domeniu, combătute în rândurile de mai jos.

Ce sunt campaniile PPC?

PPC este un canal de marketing digital pe care companiile îl folosesc pentru a genera trafic și conversii. De exemplu, în cazul în care te gândești cum poți obține mai mulți vizitatori pe website și mai multe vânzări, campaniile PPC pot reprezenta o idee excelentă. Reclamele plătite pot fi o modalitate bună de a promova afacerea în mediul online și de a ajunge la clienți noi.

Cu toate acestea, este o strategie de marketing destul de greu de pus în practică de către toată lumea. Realizarea unei campanii PPC necesită cunoștințe în domeniu, mai ales dacă îți dorești rezultate vizibile într-un timp optim. Un astfel de anunț plătit trebuie analizat constant și necesită numeroase modificări în timp real, pentru a putea atinge succesul. De aceea, cel mai bine este să apelezi la o agenție de publicitate, astfel încât să te asiguri de eficacitatea și calitatea reclamelor de tip PPC.

Cele mai importante mituri campaniile PPC

1. PPC este prea scump și nu merită

PPC poate fi scump, doar dacă permiți acest lucru! Majoritatea platformelor de publicitate plătită, oferă șansa de a seta bugetele maxime zilnice și lunare. Odată stabilit bugetul, nu vei putea cheltui în exces, decât dacă modific suma inițială! Altfel spus, ai control total asupra sumei! Anunțurile realizate se afișează până la epuizarea bugetului și pot fi reluate în condițiile setării unui alt buget.

2. PPC nu necesită analiză și optimizare constantă

Toate tipuri de campanii PPC trebuie analize de aproape și necesită optimizare constantă, pentru a putea oferi rezultatele mult dorite. Cel mai bun mod de a profita de campaniile PPC este să efectuezi teste constant și să ajustezi regulat setările, pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru cea mai mică sumă de bani. Monitorizarea cuvintelor cheie, a performanței anunțurilor, a termenilor de căutare sunt doar câteva dintre elementele ce necesită atenție pentru a dobândi performanța maximă!

3. Oamenii nu sunt interesați de reclamele PPC

Studiile arată că între 45-55% dintre utilizatorii online nu pot face diferența între anunțurile PPC și afișările organice în rezultatele căutării. Prin urmare, acesta este un mit și trebuie tratat ca atare, deoarece oamenii dau click adesea pe reclamele plătite.

4. PPC nu oferă rezultate imediate

Fals! PPC poate începe să arate rezultate imediat după redactarea anunțului și publicarea acestuia. Dacă oamenii sunt interesați de ceea ce oferi, este dificil să nu vezi rezultate imediate. Campaniile PPC sunt eficiente, mai ales dacă sunt utilizate în mod corect. Asigură-te că le setezi și realizezi ca la carte, astfel încât să te bucuri de rezultate remarcabile în mediul online.