Trafic: Acronime si abrevieri !

Detalii

CategoriiIT
Taguriinternet, trafic, Webmasteri
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari1593

Voteaza & Distribuie

Descriere


Daca sunteți doar la inceput in marketing pe Internet, atunci ați putea gasi ca multe dintre acronimele și abrevierile, care sunt utilizate in mod obișnuit, dvs. ați putea deveni un pic confuzi.
In scopul pentru a ințelege elementele de baza, este important sa ințelegi unele dintre acronime de baza și abrevieri, care sunt asociate cu Internet Marketing și metode de trafic, aici este o lista a unora dintre cei mai frecvenți termeni utilizați pentru a va ajuta sa ințelegeți. Puteți utiliza acest articol ca pe un ghid de referința, daca nu sunteți sigur de ceva:
ASCII - American Standard Code: pentru schimbul de informații. Un set universal recunoscut de coduri digitale, care reprezinta fiecare dintre literele, semnele de punctuație și alte simboluri, aveți posibilitatea sa tastați pe computer. Ceea ce oamenii spun de obicei, prin "text simplu."
ASP - Application Service Provider: Companie care ofera acces la aplicații software și servicii conexe intr-o rețea sau pe Internet.
B2B - Business to Business: se refera la comerțul intre intreprinderi, mai degraba decat intre intreprinderi și consumatori.
B2C - Business to Consumer: se refera la companii care vand produse sau servicii pentru utilizatorul final ( Consumatori ).
CGI - Common Gateway Interface: O modalitate de servere de web care transmit informații la și de la programe de aplicații (pentru a procesa forme, de exemplu). Programele CGI sau "script-uri" pot fi scrise in mai multe limbaje de programare, inclusiv C, C + +, Java și Perl.
CPA - Cost Per Action: Cost pentru un agent de publicitate pentru fiecare vizitator care ia o acțiune specifica ca raspuns la un anunț, cum ar fi abonarea la un articol, care solicita o versiune de incercare gratuita, sau de a face o achiziție. De asemenea, folosit pentru a descrie o publicitate care utilizeaza acest model.
CPC - Cost Per Click: Cost la un agent de publicitate pentru fiecare clic pe un link de promovare de catre un vizitator al site-ului sau cititor de buletin. De asemenea, mai este folosit pentru a descrie o publicitate care utilizeaza acest model.
CPL - Cost Per Lead: Cheltuieli de publicitate necesare pentru a obține fiecare noua vanzare.
CPM – Cos Per Thousand: Suma perceputa pe mia de impresii (spectacolele) ale unui anunț ("M" este numarul roman pentru 1000). In timp ce site-urile vand afișari, in blocuri de 1000, cu buletine de știri și numarul de abonați care determina prețul final. De asemenea, poate fi folosit pentru a descrie o publicitate care utilizeaza acest model.