Topul celor mai impresionante hoteluri tehnologizate din lume

Topul celor mai impresionante hoteluri tehnologizate din lume

Detalii

CategoriiIT, Stiinta, Turism
Tagurihotel
Ultima actualizareVineri 2 septembrie 2022
Vizualizari99

Voteaza & Distribuie

Descriere

Odată cu accelerarea procesului tehnologic, facilitat de companiile de software development, modul în care călătorim a fost supus unor schimbări, iar experiențele noastre au devenit tot mai plăcute. Drept urmare, companiile care operează în industria turismului și a ospitalității, sunt nevoite să țină pasul cu cele mai recente tendințe tehnologice. Utilizarea sistemelor contactless a devenit un must-have, centrele de fitness au integrat tot mai multe caracteristici digitale, comunicarea cu oaspeții a trecut pe mobil, iar autoservirea a devenit un standard de nelipsit.

Pentru că nevoia de a călătorii a crescut, sistemele software care au la bază tehnologia destinată industriei de travel, au luat amploare în ultima perioadă. Scopul travel technology este acela de a oferi o experiență inedită, ceea ce este important în era digitalizării, când nevoile și așteptările clienților se schimbă într-un ritm accelerat. Astfel, hotelurile moderne atrag clienții în moduri diferite. Fie că vorbim de calitatea serviciilor oferite, facilități, design, sau chiar tehnologia pe care o integrează, toate acestea influențează decizia de cumpărare sau achiziție.
În timp ce unele hoteluri au implementat rapid tehnologiile emergente, altele se adaptează treptat progresului tehnologic. Iată câteva dintre cele mai impresionante hoteluri high-tech din lume.

Hotel Henn Na

Hotelul este situat în Tokyo și este unul din hotelurile de înaltă tehnologie din lume. Conceptul acestuia are la bază - angajamentul față de evoluție, integrând robotizarea. Brandul pretinde a fi primul hotel din lume cu personal format din roboți - oaspeții fiind întâmpinați de aceștia la recepție sub înfățișarea unor dinozauri ceea ce dă o notă interesantă experienței clienților. Alte atribute ale acestuia țin de spațiile destinate oaspeților care includ centre VR pentru a le oferi clienților o experiență inedită a realității virtuale. Chiar și servirea cafelei sau a ceaiului este una bazată pe tehnologie, aceasta se realizează de către roboți. De asemenea, accesul în camere se realizează pe baza datelor biometrice, precum recunoaștere facilă sau amprentă, fără a mai fi nevoie de metodele convenționale bazate pe de cheie sau cartelă.

Virgin Hotel

Brandul de hoteluri Virgin a fost întotdeauna orientat spre tehnologie și centrat pe oaspeți. Aplicația acestuia le permite oaspeților să treacă peste procedura de check-in, să aleagă camera, facilitând chiar și accesul în încăpere. Oaspeții pot folosi, aplicația pentru serviciile de room service, pentru a regla temperatura camerei, sau pentru a accesa activități de divertisment (precum cele de streaming). Totodată sistemul de iluminat are 3 moduri prestabilite pentru camerele oaspeților, aceștia având control pe deplin asupra funcțiilor – Get Lit – luminozitate maximă; Get in the mood pentru relaxare; Do Not Disturb – pentru odihnă.

Hotel Zetta

Acesta se află în Silicon Valley, mai exact în San Francisco, iar piesa de rezistență a hotelului Zetta se află in hol și este o încăpere care integrează tehnologia și le oferă oaspeților oportunitatea imersivă de a experimenta realitate virtuală. De asemenea, sunt disponibile console Nintendo Switch și căști Oculus VR, astfel încât oaspeții să poată experimenta tehnologia de ultimă generație. Fiecare cameră este, de asemenea, echipată cu control vocal.

Yotel

Brandul YOTEL se află în New York City, iar printre atributele lui se numără spațiile de depozitare automatizate a bagajelor destinate oaspeților săi, opțiunea de self-check-in, ceea ce plasează brandul într-o poziție favorabilă în mintea consumatorilor. Camerele de oaspeți dețin paturi motorizate pentru a optimiza spațiul încăperilor. Totodată încăperile au senzori care pot identifica prezența și mișcarea umană, iar astfel se activează sistemele de iluminat și AC. Sustenabilitatea face parte din valorile brandului, iar unul dintre obiective fiind reducerea amprentei de carbon.