Lungul drum de la companie la consumator se reduce cu soluții software

Detalii

Categorii
Taguriimplementare erp, software
Ultima actualizareLuni 22 noiembrie 2021
Vizualizari489

Voteaza & Distribuie

Descriere

Domeniul vânzărilor devine tot mai provocator pentru profesioniști, iar instrumentele lor trebuie adaptate nevoilor companiilor și consumatorilor. Gestionarea portofoliilor voluminoase de produse și clienți poate fi optimizată doar cu ajutorul soluțiilor de tip SFA.

Provocările agentului de vânzări privind organizarea apar la mai multe nivele. Evidența stocului de produse, a ofertelor, prețurilor și încasărilor, semnarea și monitorizarea contractelor, deplasările între sedii – sunt doar câteva dintre preocupările unui agent de vânzări. Folosind și o soluție pentru magazinul online pentru integrare ERP, poți ajuta întreaga echipă de vânzări să reducă timpul de pregătire a comenzilor, având acces în timp real la date privind stocurile și prețurile.

Verifică datele din aplicația SFA și asigură-te că îți înnoiești stocurile constant

Faptul că automatizezi forța de vânzări mai oferă și altceva pe lângă gestionarea rapidă a resurselor companiei. Odată ce folosești această soluție integrată cu sistemul tău ERP, poți să observi care dintre produsele tale au cea mai mare cerere și să fii oricând pregătit pentru noi comenzi. De asemenea, dacă ai un depozit, poți să aranjezi produsele astfel încât cele mai căutate să fie accesibile, economisind timp și efort fizic. Și să nu uităm – va fi un avantaj și pentru agenții de vânzări când pot promite livrări rapide și consistente clienților.

Training-uri periodice pentru agenții de vânzări după verificarea datelor din SFA

După ce verifici atingerea obiectivelor de vânzare analizând datele generate atât de aplicația SFA, cât și datele obținute în urma integrării ERP, poți să iei atitudine în funcție de rezultate. Astfel, dacă observi că vânzările încep să scadă sau stagnează, poți să participi la training-uri alături de agenții de vânzări pentru a te asigura că sunt la curent cu cele mai bune practici de vânzări. Ideal ar fi ca aceste training-uri să aibă loc înainte ca vânzările să ajungă pe o linie descendentă. Cu siguranță echipa de vânzări va fi încântată să găsească noi metode de interacțiune cu clienții și sunt șanse să dezvoltați împreună noi strategii de business.

Integrare ERP pentru comezile online – mai mult timp pentru customer experience

Acum că ai rezolvat problema gestiunii vânzărilor online prin integrare ERP, poți să te concentrezi mai mult pe experiența clienților. Econsultancy.com recomandă companiilor o comunicare cât mai naturală, ușor de înțeles pentru consumatori. De asemenea, experiența clienților poate fi îmbunătățită prin personalizarea mesajelor, rezolvarea rapidă a problemelor și o comunicare pe toate canalele. Bineînțeles, nu trebuie să lipsească evaluările periodice ale gradului de satisfacție a consumatorilor, pentru a adapta compania la nevoile acestora.
Așadar, asigură-te că ai clienți mulțumiți, că oferi produse de calitate în timp util și că agenții de vânzări sunt pregătiți pentru orice situație. Poți să fii mai atent la aceste aspecte dacă alegi să automatizezi procesele de vânzare printr-o soluție de tip SFA cum este cea de la Optimall by AROBS. Până la urmă, atenția trebuie să-ți fie îndreptată către relația companie – agent de vânzări – client.