Grupul Aaylex donează peste 60 tone de produse din carne pui Băncii pentru Alimente

Grupul Aaylex donează peste 60 tone de produse din carne pui Băncii pentru Alimente

Detalii

CategoriiAlimentatie
Tagurimezeluri, pasari
Ultima actualizareJoi 6 mai 2021
Vizualizari87

Voteaza & Distribuie

Descriere

Sărbătorile de Paște sunt un moment propice pentru a da înapoi comunități, dar și pentru a sublinia nevoia de a diminua risipa alimentară. În acest sens, Grupul AAylex a luat o decizie generoasă, în perfectă corelare cu obiectivele sale pe termen lung:

“În tot ceea ce întreprindem rămânem consecvenți unor principii și susținem cauze în care credem. Asociația Banca pentru Alimente, prin programele pe care le derulează, contribuie la îmbunătățirea sănătății și calității vieții copiilor. Cocorico are aceeași preocupare - de a oferi produse de cea mai înaltă calitate, complet naturale și sănătoase. Rețeaua Băncilor pentru Alimente din România este cel mai important liant în misiunea comună de a găsi soluții aplicabile în ceea ce privește susținerea persoanelor, familiilor, aflate sub un nivel de trăi rezonabil și a limitării risipei alimentare”, a precizat Bogdan Stanca, fondator și CEO al Grupului AAylex.

Pandemia a avut efecte considerabile asupra tuturor categoriilor sociale din România, unul dintre ele fiind accentuarea stării de sărăcie. Din ce în ce mai multe comunități au devenit vulnerabile în fața acestui fenomen, însă situația nu a rămas fără răspuns din partea mediului privat și a societății civile.

Printre organizațiile care au decis să ia măsuri pentru a ajuta aceste comunități se numără și Banca pentru Alimente. Prin cele peste 400 de ONG-uri cu care colaborează, Banca pentru Alimente încearcă să lupte împotriva risipei alimentare, a sărăciei și a incluziunii. După cum declară Gabrile Sescu, președintele Federației Băncilor pentru Alimente din România, prin acțiunile elaborate organizația bazată pe responsabilitate, solidaritate și împărtășirea cu ceilalți, a găsit un partener cu aceleași valori și principii solide în Grupul AAylex.

Printre pilonii strategiei pe termen lung ai brandului Cocorico se numără și susținerea consumului responsabil și diminuarea risipei alimentare. Acesta este motivul pentru care compania a dezvoltat un concept inovator pentru brand care presupune ambalarea porționată responsabil a produselor astfel încât acestea să furnizeze necesarul zilnic de proteine, în timp ce contribuie la economisirea spațiului și diminuarea risipei alimentare. Mai mult, în timp ce calitatea rămâne ridicată, prețul devine unul accesibil pentru toate categoriile sociale.

Astfel, colaborarea cu Banca de Alimente a devenit doar o chestiune de timp și s-a concretizat în această primăvară când brandul a decis să doneze peste 60 de tone de produse din carne de pui în valoare de 2.000.000 lei către această organizație. Adică peste 150.000 de oameni din medii defavorizate se vor bucura de produsele Cocorico prin intermediul rețelei naționale a Băncilor pentru Alimente.

Grupul AAylex a marcat o premieră absolută în industria cărnii prin lansarea în luna martie a unui produs unic: Cocorico Original – The Cleanest Chicken Sausage, cârnați 100% din carne proaspătă de pui și condimente naturale, fără nitriti, fără nitrați, fără gluten, fără aditivi/conservanți. AAylex a investit 15 milioane de euro pentru producerea acestui produs. Bogdan Stanca, CEO AAylex: “Am investit puternic în tehnologie și am dezvoltat un produs unic în lume”.

Acțiunea întreprinsă în acestă primăvară este doar un indicator al implicării sociale a grupului AAylex prin brandul Cocorico și a grijii pentru consumatorul final demonstrată deja de acesta prin dezvoltarea unui produs unic la nivel mondial, 100% natural, Cocorico Sausage. Cu un profil nutritiv special și un conținut natural de aminoacizi esențiali, vitamine și minerale, dar fără un adaos de substanțe chimice, Cocorico Sausage se adresează unui grup divers de consumatori: copii, tineri, populație adultă activă, dar și seniori.

Acest tip de acțiuni susțin deviza Cocorico ”Mănâncă bine. Și ești bine”, dar demonstrează și importanța implicării sociale din parte marilor branduri din România.