Diferența dintre un client și un pacient într-un business medical

Diferența dintre un client și un pacient într-un business medical

Detalii

CategoriiSanatate
Tagurisanatate
Ultima actualizareJoi 19 ianuarie 2023
Vizualizari116

Voteaza & Distribuie

Descriere

Cunoașterea diferenței dintre un pacient și un client poate fi o distincție esențială pentru o afacere de estetică medicală. Prin distingerea diferitelor nevoi și tratamente necesare pacienților față de clienți, poți rămâne pe drumul cel bun cu serviciile de afaceri pe care le furnizezi, precum și să eviți problemele etice. Atât clienții, cât și pacienții trebuie să poată avea încredere în tine, dar știind la ce ar trebui să te aștepți de la ei, precum și la ce așteaptă ei de la tine, poate ajuta cu adevărat la formarea unei relații de încredere.

Există o linie fină – și adesea neclară – între clientul ca sursă necesară de venit pentru un cabinet medical și pacientul ca ființă umană care solicită asistență medicală.

Care sunt diferențele etice între client și pacient?

Potrivit codului de etică medicală, medicii, trebuie să fie dedicați să ofere îngrijiri medicale competente, cu compasiune și respect pentru demnitatea și dreptul uman. Un medic trebuie să considere, în timp ce îngrijește un pacient, responsabilitatea față de pacient ca fiind primordială. Acest cod de etică nu lasă nicio îndoială că drepturile unui pacient au prioritate față de orice beneficii personale pe care medicul le poate realiza.

Diferența fundamentală dintre un pacient și un client

Un pacient prezintă o persoană cu o afecțiune care solicită un diagnostic. Este obligația medicului să găsească diagnosticul corect și să trateze ulterior acel pacient pentru a restabili o stare sănătoasă, normală. Fără a găsi diagnosticul corect, un tratament ar putea dăuna pacientului, sau răul ar putea apărea din netratarea pacientului deloc.

Un client, pe de altă parte, se va autodiagnostica, dar se așteaptă la tratament de la un medic pentru a îmbunătăți funcția sau aspectul normal al corpului prin intervenții chirurgicale sau proceduri elective. Chiar dacă diagnosticul există deja, orice medic respectabil va verifica acuratețea lui înainte de a trata. Partea dificilă este că orice tratament sau intervenție chirurgicală electivă ar putea duce la complicații sau agrava o afecțiune, cum ar fi în cazul chirurgiei plastice atunci când un lifting facial care tratează pielea dăunează unui nerv facial care funcționa corect înainte de procedură.

Un pacient se va prezenta la medic atunci când apar simptome ale unei afecțiuni, în schimb un client va exista în baza de date a unui cabinet medical, deoarece a apelat la serviciile acestuia în mod repetat. Se poate programa ușor, uneori fără a contacta telefonic cabinetul, pur și simplu folosind diferite metode online, cum ar fi la KYC Medical Institutions.