Cunoasteti marcile secundare ale producatorilor de anvelope premium?

Detalii

CategoriiAuto/moto
Tagurianvelope auto, Anvelope de iarna, anvelope de vara
Ultima actualizareLuni 21 februarie 2022
Vizualizari498

Voteaza & Distribuie

Descriere

Multi clienti isi pun adesea aceeasi intrebare la momentul achizitiei de cauciucuri: ,,Dar cine a produs aceste anvelope?”. In cele de mai jos, va vom face cunoscute unele dintre cele mai renumite marci secundare de anvelope, fie ca sunt anvelope vara sau anvelope iarna si, mai ales, caror branduri premium de anvelope apartin acestea.

Potrivit unui studiu realizat de organizatia Statista, principalii producatori de anvelope in functie de vanzarile avute in 2020 sunt Michelin, Bridgestone, Continental, Dunlop, Goodyear, Pirelli, Hankook, Yokohama, Linglong Tire si Sumitomo Rubber Industries. Din acest motiv si pentru a avea un esantion cat mai reprezentativ, am hotarat sa va povestim despre marcile secundare a acestor producatori premium.

Marcile secundare de la Michelin

Michelin este un brand cu o istorie bogata, cea mai mare parte a acesteia fiind legata de celebra mascota Bibendum. Acest producator francez este renumit in intreaga lume, la fel ca cele doua marci secundare pe care le detine, dar probabil ca nu le cunoasteti inca. Respectiv:

BFGoodrich: Infiintata in 1870, a fost prima companie de anvelope din America de Nord. Locul de infiintare a fost, cum ar putea fi altfel, Akron, un oras cunoscut pentru legatura sa cu industria cauciucului si a anvelopelor. Michelin a cumparat-o in 1998 si, odata cu ea, urmatorul brand de mai jos.

Kleber: De fapt, acest brand reprezenta a doua marca de anvelope de la BFGoodrich. S-au nascut in Franta, dar, din motive evidente, acum fac parte din grupul Michelin, principalul actionar al marcii in 1981.

Kormoran: Marca infiintata in 1935 pentru a fabrica produse din cauciuc, care a avut nevoie de mult timp pana a produce prima lor anvelopa. Cu toate acestea, in 1974 era deja detinuta de BFGoodrich si, din acest motiv, ea este acum una dintre marcile secundare ale grupului Michelin.

Riken: Aceasta companie s-a nascut in Japonia in 1917, dar abia in 1956 a inceput sa produca anvelope. Productia sa a iesit in evidenta foarte repede, iar Michelin a decis sa o cumpere in aceste conditii.

Taurus: Acest producator este foarte important, chiar si in prezent, in lumea anvelopelor agricole, dar produce in acelasi timp si anvelope auto de buget, si care sunt foarte apreciate de utilizatori. Sediul sau este in Ungaria si face parte, de asemenea, din marcile secundare ale grupului Michelin.

Uniroyal : In cazul acestui brand, este necesar sa subliniem faptul ca doar divizia americana a marcii apartine grupului Michelin, in timp ce cea europeana este detinuta de grupul Continental. Respectiv fostii proprietari au vandut diviziunile separat catre doua grupuri diferite!

Tigar: Este o companie sarba producatoare de anvelope cu sediul in Pirot, in estul Serbiei. Din 2007, aceasta este detinuta de Michelin. A fost infiintata in 1935 in Pirot ca atelier de fabricare a produselor din cauciuc si a tuturor tipurilor de incaltaminte. A fost mult timp parte a societatii mixte Tigar din Pirot. Dupa cel de-al Doilea Razboi Mondial, compania a fost nationalizata de noile autoritati comuniste.

Marcile secundare de la Bridgestone

Bridgestone urmeaza de aproape valoarea grupului Michelin. De fapt, nu demult au fost devansate de marca franceza, dar nu sunt depasite in ceea ce priveste marcile lor secundare si care le aduc profituri excelente:

Firestone: Bineinteles, unul dintre cele mai cunoscute modele din industria anvelopelor. Acestia sunt detinuti de Bridgestone si au fost primii care s-au asociat cu Henry Ford pentru a aduce anvelopa standard pe masinile sale. O istorie de marca anvelope ce este impresionanta!

Nokian: Aceasta companie finlandeza este specializata in fabricarea de anvelope de iarna, dar nu numai, si a revolutionat sectorul auto cu anvelopele sale de lunga durata. Este, fara indoiala, una dintre cele mai populare marci de pe piata si remarcabile la anvelopele de iarna.

Dayton: Aceasta este una dintre marcile secundare de la Bridgestone printre cele mai populare de pe piata, oferind o aderenta foarte buna, ceea ce reiese si din testele de specialitate si garanteaza astfel calitatea lor.

Lassa: Infiintata in 1974 in Turcia, aceasta marca de anvelope s-a extins in 50 de tari intr-un timp foarte scurt. Din acest motiv, Bridgestone a decis sa o cumpere si sa o includa in portofoliu sau de marci secundare anvelope.

Marcile secundare de la Continental

Continental este o marca bine cunoscuta in acest sector si are in mod evident o gama larga de marci secundare de anvelope:

Barum: Reprezinta unul dintre cele mai faimoase branduri dintre marcile secundare de anvelope la Continental, care trebuie, fara indoiala, sa fie mentionat in acest sens. Calitatea si fiabilitatea pe sosea sunt doua dintre caracteristicile unuia dintre cei mai importanti producatori europeni.

Uniroyal: Dupa cum s-a mentionat deja, divizia Uniroyal din Europa este detinuta de Continental, in timp ce grupul Michelin detine divizia din America.

General Tire: Nascuta in SUA in 1915 ca franciza a marcii Firestone, compania era destinata succesului. Ulterior, marca a fost cumparata de grupul Continental.

Gislaved: Aceasta marca s-a nascut in Suedia in 1893, deci are o istorie de succes pe care AG Continental nu a putut sa o ignore si interesul sau s-a manifestat prin achizitia acesteia.

Mabor: Acest producator s-a nascut in Portugalia in 1938 si, timp de multi ani, a fost singurul producator portughez de anvelope. Datorita acestui fapt, a avut un mare succes atat in tara, cat si in intreaga Europa.

Matador: Acest producator sloven a fost achizitionat recent de AG Continental in 2009. Cu toate acestea, trebuie remarcat faptul ca productia de anvelope a inceput in anul 1925.

Semperit: Este o marca austriaca fondata in 1824, care a inceput sa produca anvelope in 1850. A avut un mare succes cu productia de anvelope de iarna.

Sportiva: O gama de anvelope de buget fabricate in Europa si care apartine de Continental.

Viking: Cum ar putea fi altfel, aceasta marca nordica de anvelope s-a nascut in Norvegia si, implicit, produce modele de anvelope iarna de o calitate foarte buna.

Euzkadi: Desi numele poate sa va aminteasca de altceva, acest producator mexican de anvelope a avut mult succes. Din acest motiv, a fost achizitionata de Continental si integrata in gama sa de branduri secundare de anvelope.

Blackstone: Acest producator olandez are o reputatie excelenta datorita calitatii ridicate a anvelopelor sale, la preturi relativ scazute.

Marcile secundare de la Goodyear

Goodyear este unul dintre cei mai recunoscuti producatori de pe piata mondiala de anvelope. In gama sa de marci secudare de anvelope, sunt nume care sunt foarte apreciate de soferii din intreaga lume.

Dunlop: Desi poate parea a fi o marca principala premium, este o a doua marca a grupului Goodyear. In mod curios, este detinuta, aproape in intregime, de Goodyear. Din acest motiv, o adaugam aici. Adevarul este ca Dunlop este detinuta de: Goodyear in proportie de 75% si Surimoto cu 25% in Europa si America de Nord; Surimoto in Asia; Dunlop Australia in Oceania si Ruia Group in India.

Debica: Infiintata de ingineri care doreau sa-si creeze propriul brand pentru a avea succes, s-au alaturat ulterior grupului Stomil... pana cand cei de la Goodyear le-a batut la usa si au devenit astfel o marca de succes a grupului.

Fulda: Tehnologia germana la dispozitia creatorilor de anvelope, cu o expertiza de peste un secol, nu putea lipsi dintre marcile secundare de anvelope a Goodyear.

Kelly Tires: Infiintata in Springfield, Ohio, in 1894 si cumparata de Goodyear in 1935, aceasta marca de anvelope are o istorie importanta si cunostinte importante in domeniul productiei de anvelope.

Sava: Este o marca slovena care face parte din grupul celor mai renumite marci secundare de anvelope ce grupul Goodyear le distribuie in Europa.

Marcile secundare de la Pirelli

Cine nu cunoaste Pirelli si sloganul sau? Este imposibil sa nu ti le amintesti, pentru ca vor ramane mereu in memoria unei generatii, la fel ca si reclamele difuzate in anii '80 si '90. Desi marca de anvelope premium are o cifra de afaceri incredibila, cu toate acestea, are si cateva marci secundare de anvelope.

Metzeler: Fondata in 1863 in Germania, a trecut prin mai multe dificultati, deoarece fabrica a fost distrusa in timpul celui de-al Doilea Razboi Mondial, dar a fost reconstruita si cumparata de grupul Pirelli in anul 1986.

Ceat: Compania a fost infiintata in Italia si a devenit parte a CEAT Tires in India. In cele din urma a fost achizitionata de Pirelli in 1970.

Formula: Este una dintre marcile secundare de anvelope ale grupului Pirelli, specializata in anvelope de iarna. Ulterior, a inceput sa produca toate tipurile de modele de anvelope.

Marcile secundare de la Hankook

Anvelopele Hankook sunt renumite in intreaga lume, la fel ca multe dintre marcile sale secundare de anvelope. Doriti sa stiti care sunt acestea?

Laufenn: Cu o istorie foarte scurta, aceasta a doua marca de anvelope de la Hankook este, fara indoiala, una dintre cele mai de succes. S-a nascut in 2014 si, datorita eficientei si pretului bun al modelelor, are o cifra de afaceri foarte importanta la acest moment.

Kingstar: Fondata in Olanda, este asociata cu imaginea de marca secundara de anvelope la Hankook, lucru ce poate fi dedus si din culorile sale.

Aurora: O marca coreeana fondata in 1941 si care a fost primul producator de anvelope din tara. Datorita succesului sau, a decis sa-si inceapa expansiunea internationala si sa faca parte din grupul Hankook ca si marca secundara a acestuia.

Marcile secundare de la Yokohama

Firma japoneza Yokohama s-a nascut in 1917. Succesul a fost atat de mare incat a devenit repede unul dintre cei mai importanti producatori de anvelope din lume si are, de asemenea, cateva marci secundare de anvelope de mare succes, de asemeni.

Alliance: Alliance este o marca israeliana infiintata in 1950 si renumita pentru anvelopele sale agricole, dar care produce si anvelope bune pentru automobile.

Galaxy: Si acest brand a inceput cu anvelope agricole si apoi a inceput sa se extinda. Faima sa a fost atat de mare, incat a devenit una dintre marcile secundare de la Yokohama.

Mohawk: Calitate, ieftin si durabil. Acestea sunt caracteristicile acestei marci secundare de anvelope ce apartine de Yokohama.

Marcile secundare de la LingLong

Ne referim la modele de anvelope de buna calitate. LingLong Tires este o marca chineza cu fabrici in Europa care produce anvelope de calitate. Fiind unul dintre cei mai mari producatori din lume de anvelope, nu exista cu adevarat marci secundare care sa fie mentionate. Putem nota totusi brandul Infinity, dar intreaga companie se distinge prin modelele sale, care o fac lider pe piata asiatica si mondiala.

Marcile secundare de la Sumitomo

Dupa cum s-a mentionat deja, Sumimoto detine o cota din Dunlop in Europa si America de Nord. Desi reprezinta o cantitate relativ minima, are cateva marci secundare foarte puternice:

Falken: Aceasta este una dintre cele mai renumite marci. A luat nastere in Japonia in 1983 si, de la crearea sa, a inregistrat succes si o expansiune rapida la nivel mondial. In cele din urma, compania Sumitomo a cumparat-o.

Marcile secundare de la CooperTires

Cooper Tires este una dintre cele mai importante marci din acest sector. Are mai mult de un secol de expertiza si a incorporat treptat a doua marca care a ajutat-o sa se afirme ca unul dintre cei mai mari vanzatori de anvelope din lume. In iunie 2021, brandul a fost cumparat de Goodyear, astfel ca a devenit o a doua marca a producatorului, iar Cooper are, la randul sau, cateva marci secundare, cum ar fi:

Austone: Marca combina experienta ambilor producatori, Cooper Tire and Rubber Company, oferind modele moderne de benzi de rulare, dezvoltate in mod activ si procese de productie avansate. Anvelopele Austone sunt vandute la nivel mondial in peste 100 de tari. Sprijinul pionierului american al tehnologiei Cooper asigura performante bune si durabilitatea structurii, iar experienta Shandong Chengshan in optimizarea costurilor garanteaza preturi atractive pentru toti soferii.

Fortune: Fortune Tire si-a construit o reputatie de renume mondial pentru calitatea sa excelenta si optiunile de inalta performanta, inclusiv pentru anvelopele comerciale si de pasageri. Anvelopele Fortune sunt vandute in peste 100 de tari si regiuni din intreaga lume.

Avon: Aceasta companie britanica cu o experienta de peste un secol produce modele de anvelope de inalta calitate. Reputatia sa a dus la aderarea la Cooper Tires ca fiind una dintre cele marcile sale secundare de anvelope.

Starfire: Infiintata in 1914 in Statele Unite pentru a produce anvelope pentru masini si anvelope off-road. Este una dintre marcile secundare de succes ale Cooper Tires.

Roadmaster: Este o marca secundara de anvelope creata de Cooper in 2007.

Mastercraft: Anvelopele ieftine si diverse fabricate de Cooper Tires, fiind sinonime cu calitatea buna.

Mentor: Aceasta este o alta marca secundara de la Cooper Tires.

Dean Tires: Infiintata in 1923, aceasta este una din cele mai recunoscute marci secundare a Cooper Tires.

Acum stiti cu siguranta mai bine si in detaliu care sunt marcile secundare ale principalilor producatori din acest sector al anvelopelor. Deoarece este dificil sa le retineti pe toate, puteti avea aceasta lista la indemana sau ne puteti intreba ori de cate ori doriti sa cumparati anvelope online, pe anveloshop.ro. Nu ezitati, toate aceste marci de anvelope au o calitate foarte buna!