Cum să vizitezi o ţară nu doar în vacanţă

Detalii

CategoriiEconomie
Taguriinvestitor
Ultima actualizareMiercuri 14 septembrie 2016
Vizualizari1086

Voteaza & Distribuie

Descriere

„Se poate? Vii să ne vinzi gogoşi?”. Da, ştiu, asta credeam şi eu, când am auzit de Octavian Patrascu. Şi da, nu îţi vând gogoşi. Doar că investitorul Forex a mers în 14 ţări şi le-a prins imediat potenţialul financiar. Atunci când Octavian Constantin Patrascu merge în vacanţă într-o ţară, el nu doar se relaxează. El simte imediat ce avantaje şi probleme are acel loc, din punct de vedere financiar. Eu nu pot să fac asta. Nu zic că n-aş vrea. Doar că, atunci când Octavian Pastrascu vorbeste despre piata de Forex, parcă toată această acţiune are nevoie şi de un dram de talent. Şi investitorul mi l-a oferit cu graţie. Dar, despre ce vorbesc aici?

Despre cum decurge o călătorie a lui Patrascu Octavian
Investitorul a vizitat, până acum, Grecia, Slovenia, Rusia, Liban, Republica Dominicană, Albania, China, Brazilia, Serbia, Muntenegru, Kazahstan Mexic şi Dubai. Fiecare dintre aceste desinaţii i-a oferit investitorului idei de articole, care se pot regăsi la el pe site. Acolo, Pătraşcu prezintă tot ce înseamnă potenţial şi provocare din resursele unui stat. Bineînţeles, informaţiile sunt precedate şi de atracţii turistice şi tot ce poţi regăsi unic în acea destinaţie turistică.

Să le luăm în ordine
În ianuarie, business developer-ul in Forex a ajuns pe teritoriul elen. Acolo, Patrascu Octavian Constantin a dărâmat mitul „paradisului lăsat în agonie” şi a vorbit despre investitorii interesaţi de piaţa grecească. A iniţiat o colaborare cu un broker local şi a simţit avantajele pe care legea Greciei i le poate oferi, în ceea ce priveşte forţa de muncă. După trei luni, Pătraşcu a observat creşterea PIB-ului ţării cu 0,8%.
În Slovenia, Constantin Patrascu a simţit potenţialul pentru piaţa de trading online şi faptul că, pentru un antreprenor, investiţia într-o afacere ar fi una mică.
Rusia a însemnat pentru business developer o provocare, în ciuda preconcepţiilor legate de această „piaţă impenetrabilă”. Chiar dacă prevederile legislative privind tranzacţii Forex sunt unele „fie neclare, fie implică o birocraţie greoaie”.
Libanul i-a oferit business developer-ului „primul White Label înfiinţat în zona Orientului Apropiat”.
O călătorie în China i-a arătat lui Pătraşcu „condiţiile extrem de restrictive pentru brokerii străini”, însă pe care le-a văzut ca pe o provocare.
Republica Dominicană, în schimb, s-a dovedit a fi nu doar o ţară exotică.
Albania, o ţară cu peste cinci mii de lucrători în societăţile de tip call center, i-au adus lui Octavian Pătraşcu „un parteneriat de afaceri cu Platinum Invest, locul 5 în topul firmelor de brokeraj” din această ţară.
Marea provocare a fost, însă, Brazilia, ţara în care negocierile se opresc în faţa barierelor lingvistice.
Serbia are cel mai atractiv sistem de taxe din Europa.
Muntenegru îşi arată potenţialul în paţa de imobiliare, încă de la doi ani de la câştigarea independenţei.
Mexicul încurajează investitorii, Kazahstan dispune de rezerve „enorme de combustibili fosili şi uriaşele provizii de minerale”, iar Dubaiul are o deschidere incredibilă faţă de investitori în Forex.
Şi toate acestea demonstrează că nicio vacanţă nu poate fi doar vacanţă, iar nicio călătorie de afaceri nu înseamnă că nu te poţi relaxa, între negocieri.