De ce nu are afacerea ta succesul pe care ți-l dorești? Află care sunt cele mai întâlnite greșeli din business-ul online

Detalii

CategoriiEconomie
Tagurimarketing online, Promovare online, seo, servicii seo
Ultima actualizareJoi 3 mai 2018
Vizualizari604

Voteaza & Distribuie

Descriere

Dezvoltarea unei afaceri înseamnă un lung drum de obstacole, în care capacitatea de adaptare este principalul aspect ce împinge mai departe un business. În condițiile în care trăim într-o perioadă ce este acaparată de tehnologie și de mediul online, este foarte important pentru orice afacere să țină pasul cu toate cerințele și modificările ce apar de la o zi la alta.

Pentru a înțelege aceste aspecte dintr-o perspectivă mai profesionistă, specialiștii în marketing online și SEO de la E-Advertising ne vor prezenta care sunt cele mai întâlnite greșeli și cum pot fi acestea evitate.

Lipsa de organizare
Una dintre cele mai mari greșeli pe care le poate include un website, fie că este unul de prezentare sau este un magazin online, o reprezintă lipsa de organizare.

Atunci când un vizitator accesează site-ul respectiv, acesta trebuie să găsească cu ușurință ceea ce caută. Produsele sau serviciile respective trebuie să fie aranjate corespunzător, să se găsească datele de contact, metoda de cumpărare, livrare sau garanție și multe alte detalii.

Pe scurt, este important pentru utilizatori ca site-ul să nu se prezinte ca un „labirint”, deoarece aceștia îl vor părăsi imediat în detrimentul celor concurente.

Informații irelevante sau incomplete
Conținutul paginii este la fel de relevant ca felul în care este organizată și structurată informația. Orice potențial client trebuie să înțeleagă ceea ce poate găsi pe site, să știe ce beneficii poate avea în urma achiziționării produselor sau serviciilor respective. De altfel, trebuie ca informațiile să fie complete, să fie de un real ajutor și să fie pe înțelesul tuturor.

Oferta de prețuri, eventualele campanii derulate, reducerile sau alte promoții, toate trebuie să ajungă la client. Este foarte important de știut că în funcție de relevanța informațiilor va crește și traficul, iar, mai mult decât atât, acestea sunt foarte importante și pentru motorul de căutare (ce încearcă și ajută ca informațiile de real ajutor să ajungă la utilizatorii săi pentru a le oferi o experiență cât mai plăcută).

Viteza de încărcare a paginii este redusă
Dacă ar fi să enumerăm o serie de factori din cauza cărora vizitatorii părăsesc un site, probabil că pe primul loc ar fi viteza de încărcare a paginii. Cu fiecare secundă în plus, numărul vizitatorilor va scădea considerabil, astfel încât este extrem de important ca aceasta să fie una foarte bună.

Poți testa viteza de încărcare a unui site folosind instrumentul de aici.

Incompatibilitate cu alte dispozitive
Știai că numărul de utilizatori ce folosesc smartphone-uri și tablete pentru a căuta pe internet l-a depășit pe cel al utilizatorilor de laptop sau PC? Ei bine, acest lucru arată importanța de a face site-ul compatibil pe diferitele dispozitive mobile, factor denumit mobile-friendly.

Acesta și mulți alți factori stau la baza analizei algoritmului de clasificare a informațiilor folosit de către Google, pentru a poziționa un site în rândul rezultatelor.

Un site care se află în topul rezultatelor va avea mereu un trafic ridicat, ceea ce se concretizează într-o creștere exponențială a vânzărilor, spre deosebire de unul ce se află în alte pagini.

Asta vine datorită comportamentului pe care-l au utilizatorii. Majoritatea persoanelor care caută se vor opri la primele rezultate afișate deoarece le vor considera a fi și cele mai relevante, astfel că este primordial ca afacerea ta să fie prezentă acolo.

Poți afla care sunt cei mai importanți 200 de factori ce influențează poziționarea unui site chiar din prima carte de SEO scrisă de autori români și intitulată „Domină topul motoarelor de căutare”.

Este foarte important de înțeles faptul că un site are nevoie de optimizare, proces ce mai poartă și denumirea de optimizare SEO (Search Engine Optimization) pentru a avea parte de cele mai bune rezultate și pentru a ridica o afacere spre succes.

Dacă îți dorești să știi care sunt detaliile care au stat în calea dezvoltării afacerii tale și cum poți îmbunătăți un site, o poți face cu ajutorul unui audit SEO gratuit oferit de către experții de la E-Advertising. Mai mult decât atât, cei care doresc să beneficieze de consultanță sau sfaturi o pot face folosind următoarele date de contact:

E-Advertising
Str. Mărășești, nr. 18, etaj 1, Suceava
Orar: Luni – Vineri, între orele 08:00 – 17:00
Telefon: 0732941354
E-mail: office @ e-advertising.co