Cum te ajută MyManager de la AttoSoft să eficientizezi activitatea unui service auto

Cum te ajută MyManager de la AttoSoft să eficientizezi activitatea unui service auto

Detalii

CategoriiAuto/moto, IT
TaguriService auto, soft
Ultima actualizareJoi 28 octombrie 2021
Vizualizari332

Voteaza & Distribuie

Descriere

Implementarea unor soluții software destinate gestionării eficiente a activității unei afaceri devine un factor decisiv în depășirea concurenței și în obținerea performanțelor în ceea ce privește profitul și alocarea inteligentă a resurselor. Service-ul auto este una dintre afacerile în care se recomandă utilizarea unui astfel de soft, ținând cont de activitatea intensă din orice perioadă a anului.

AttoSoft.ro a conceput un software dedicat service-urilor auto, în două versiuni: MyManager Smart Business și MyManager Enterprise. Ambele variante se orientează către performanța și simplificarea activității de gestiune dintr-o unitate de service auto.

Avantajele implementării softului MyManager

Dezvoltat de AttoSoft, softul MyManager este disponibil în două versiuni. Una se adresează atelierelor de reparații auto și cealaltă reprezentanțelor auto și distribuitorilor de piese. Indiferent de versiune, avantajele implementării acestui soft pentru service auto conduc către o evoluție semnificativă generată de fluidizarea activităților.

Printre avantajele utilizării acestui sistem informatic într-o unitate de service auto se numără:

  • obținerea unei imagini de ansamblu asupra activității afacerii;
  • optimizarea activității din service prin planificarea eficientă și echilibrată a posturilor de lucru;
  • eficientizarea programărilor clienților;
  • corectitudinea comenzilor și urmărirea acestora până la destinația finală;
  • menținerea unei relații strânse cu fiecare client prin trimiterea de mesaje relevante (expirare RCA, schimbarea anvelopelor);
  • înregistrarea timpului de efectuare a unor operațiuni din cadrul service-ului;
  • inventarierea rapidă a stocului de marfă;
  • obținerea automatizată a documentelor primare (facturi, comenzi, bonuri fiscale etc.);
  • evidența cheltuielilor.

MyManager asigură o imagine de ansamblu asupra afacerii

Având o imagine de ansamblu asupra cheltuielilor, organizării posturilor, comenzilor și multe altele, antreprenorii au o bază solidă de informații în temeiul căreia să ia decizii importante. De exemplu, prin înregistrarea fiecărei lucrări pe numele angajatului care a efectuat-o nu numai că se responsabilizează colectivul de lucru, ci se obțin și informații cu privire la necesitatea de a instrui mecanicii.

Eficiența activității din service crește în mod constant odată cu implementarea soft-ului dedicat acestui tip de afacere Prin înregistrarea timpilor de efectuare a unei lucrări, antreprenorii pot evalua activitatea service-ului și pot decide implementarea unor măsuri administrative care să eficientizeze lucrările din atelier.

Timpul economisit odată cu automatizarea mai multor operațiuni și cu gestionarea eficientă a activității poate fi investiti în îmbunătățirea activității sau în extinderea afacerii. AttoSoft a conceput o soluție modernă care simplifică activitatea dintr-un service auto, oferind antreprenorilor ocazia de a lua decizii strategice cu privire la prezentul și viitorul afacerii.

MyManager este mai mult decât un program de gestiune eficientă a activității din service, fiind un soft care simplifică management-ul afacerii și contribuie la consolidarea relației cu clienții. Lipsa implementării unei astfel de soluții pentru un service auto se reflectă printr-o organizare deficitară și nevoia de a suplimenta numărul de angajați.

AttoSoft se orientează către creșterea numărului de clienți dintr-o unitate cu activități de service auto, prin eficientizarea programărilor și prin asigurarea satisfacției clienților, care nu sunt nevoiți să aștepte prea mult și care sunt ținuți la curent cu informații utile.