Cum mărești productivitatea echipelor de agenți de vânzări folosind un soft SFA?

Cum mărești productivitatea echipelor de agenți de vânzări folosind un soft SFA?

Detalii

CategoriiEconomie, IT
Tagurisoft
Ultima actualizareMiercuri 5 octombrie 2022
Vizualizari197

Voteaza & Distribuie

Descriere

Agenții de vânzări sunt implicați în numeroase interacțiuni cu clienții și colaboratorii unei companii. De aceea, este foarte importantă bunăstarea agenților pentru a putea răspunde solicitărilor clienților rapid și cu zâmbetul pe buze. Uneori, sarcinile repetitive precum completarea documentelor și transmiterea lor către alte departamente pot distrage atenția agenților, motiv pentru care sales managerii au ales să utilizeze softuri de tip SFA pentru echipele de vânzări.

Beneficiile tehnologiei sunt resimțite deja în companiile FMCG & Retail, unde activitatea echipelor de vânzări este intensă și dinamică, în funcție de evoluția obiceiurilor de consum. Atenția agenților de vânzări trebuie îndreptată mai mult către consolidarea colaborărilor decât către sarcinile care pot fi automatizate cu ușurință prin soluții digitale personalizate.

Echipa Optimall by AROBS este preocupată de optimizarea afacerilor, având o experiență de peste 19 ani în dezvoltarea softurilor dedicate distribuitorilor și producătorilor din diverse industrii. Beneficiile pe care soluția Optimall SFA le poate aduce în compania ta sunt remarcabile, după cum vei vedea mai jos.

3 funcționalități ale Optimall SFA prin care poți mări productivitatea agenților de vânzări

Planificarea vizitelor la clienți. Datorită modulului routing, managerul echipei de vânzări poate organiza din aplicația de pe PC vizitele zilele pe care trebuie să le efectueze agenții chiar și pentru o perioadă de două săptămâni. Agenții vor avea acces rapid la planificare direct de pe dispozitivele mobile, ceea ce îi va ajuta să economisească timp și să își stabilească mai ușor obiectivele zilnice.

Înregistrarea încasărilor în aplicație. E mai ușor atât pentru tine, cât și pentru agenții de vânzări, să țineți evidența plăților efectuate de către clienți. În aplicațiile, seriile chitanțelor pot să fie alocate automat sau manual, iar în cazul în care există o diferență de plată, aceasta va fi calculată automat și afișată în aplicație. Bineînțeles, fiecare încasare va apărea și în aplicația din back office, asigurând o imagine actualizată a tranzacțiilor.

Vizualizarea produselor. Agenții de vânzări nu mai trebuie să aibă la ei cataloage tipărite cu prețuri și detalii despre produse, pentru că toate vor fi disponibile în aplicația SFA. Utilizatorul poate să sorteze produsele în funcție de anumite caracteristici, iar în cazul în care alegi o personalizare avansată, ai la dispoziție și imagini aferente fiecărui articol sub forma unui catalog de produse. În plus, elimini și risipa de hârtie utilizată pentru clasicele cataloage.

Așadar, dacă vrei să mărești productivitatea în echipa ta de vânzări, dar și să economisești timp și resurse, alătură-te companiilor care și-au digitalizat afacerea cu Optimall by AROBS. Detalii despre cum poți face asta și despre beneficiile tehnologiei în business, găsești pe optimallsfa.ro