Cum să te relaxezi chiar la tine acasă?

Cum să te relaxezi chiar la tine acasă?

Detalii

CategoriiSocial
Tagurimasaj de relaxare, relaxare
Ultima actualizareMiercuri 5 februarie 2020
Vizualizari79

Voteaza & Distribuie

Descriere

Cine a spus că e nevoie să pleci câteva zile într-o vacanță cât mai îndepărtată sau că trebuie să dai iama în contul de economii pentru a-ți rezerva o zi întreagă la spa probabil nu știe că există o mulțime de metode de relaxare chiar la tine acasă! Ți-am pregătit mai jos cele mai bune idei prin care poți pune pe pauză tot ce te înconjoară, pentru a te întoarce la tine și a te desfăta câteva minute, așa cum meriți. Iată ce poți face!

1. Pregătește-ți o baie cu spumă

Apa a reprezentat dintotdeauna o sursă de relaxare și inspirație tocmai pentru că are calități curative. Metaforic vorbind, apa pe care o folosești atunci când faci baie sau duș și care se scurge mai apoi ia cu ea toată energia negativă, lăsând loc gândurilor bune. Poate de aceea te simți atât de bine după fiecare duș!
Noi îți recomandăm să umpli cada cu apă fierbinte și să arunci o mână zdravănă ori un bulgăre de sare de baie în aroma ta preferată. Lasă apa să curgă până când se formează spuma și lasă-te cuprinsă de calm și liniște. Pentru un plus de efect, stinge lumina și aprinde pe marginea căzii câteva lumânări parfumate, pentru a intra în starea de relaxare mai ușor.

2. Creează un playlist special

Sunetele captate din natură care ajung să se îmbrățișeze cu acorduri de pian, saxofon sau vioară vor face adevărate minuni asupra psihicului tău! Poți alege mixuri de peste jumătate de oră, care să te poarte pe un tărâm de totală pace. Preferatele noastre sunt sunetele care imită ploaia, însă mai ai de ales și dintre cele preluate dintr-o pădure, cele ale animalelor marine, cele de valuri sau cele de foc de tabără. Toate sunt ideale pentru o stare echilibrată și un tonus ulterior de invidiat.

Muzica de relaxare merge de minune împreună cu câteva bețișoare parfumate, iar dacă vei combina această metodă cu cea prezentată anterior îți garantăm că ziua următoare va fi cea mai energică din toate câte ai trăit până acum!

3. Programează-ți un masaj

Masajul tălpilor sau al corpului, în general, face adevărate minuni cu starea noastră de spirit. De „vină” sunt centrii nervoși care sunt activați în timpul terapiei, pe care o poți programa chiar la tine acasă oricând dorești. Nu mai e nevoie să te deplasezi până la vreun salon de masaj, pentru că mulți dintre terapeuți vin la domiciliu, unii dintre ei chiar fără a te taxa suplimentar pentru asta.

Mult mai simplu și mai la îndemână ar putea fi să-ți cumperi propriul fotoliu cu masaj, care să fie la dispoziție ta ori de câte ori ai nevoie să te destinzi. Găsești scaune cu masaj de calitate superioară online.

4. Fă regulat yoga

Devenit din ce în ce mai popular și în România, yoga nu este doar un sport fizic, ci și o formă de relaxare mentală. Muzica specifică și replicile auzite în cadrul sesiunilor de yoga te vor ajuta să ieși pentru câteva minute din cotidian și să te lași purtată către o senzație unică, ce se va amplifica de la o repriză la alta.
Începe cu exerciții pe care le găsești în online, ghidate de către cei care sunt inițiați în tainele yoga, ca mai apoi să încerci să îți creezi propria rutină și să adaptezi sfaturile specialiștilor la propriile nevoi.

Înainte de a testa orice metodă de relaxare acasă din cele pe care ți le-am descris mai sus, nu uita să aerisești bine încăperea în care urmează să te reconectezi la sine. Aerul curat te va ajuta să ajungi mai ușor la starea mult dorită!

Sursa foto: pexels.com/ro-ro/fotografie/acasa-adult-a-ezat-atragator-846080/