Cum să ai inventarul la zi cu Optimall SMIS by AROBS

Detalii

CategoriiEconomie, IT
TaguriRomania
Ultima actualizareLuni 6 martie 2023
Vizualizari354

Voteaza & Distribuie

Descriere

Inventarierea mijloacelor fixe şi a obiectelor de inventar care fac parte din dinamica activităţii unei companii, reprezintă un proces obligatoriu pentru profitabilitatea şi eficienţa întregii activităţi. Inventarierea este un proces extrem de elaborat, care implică resursă umană şi o serie de consumabile, presupune timp şi suport financiar major, astfel că reprezintă un efort substanţial la nivelul companiei. În vederea limitării acestor resurse, dar şi a facilitării procesului de inventariere, Optimal SMIS vine în sprijinul digitalizării instituțiilor publice și a companiilor.

Cui se adresează Optimall SMIS by AROBS

Optimall SMIS a fost creat pentru a facilita procesul de inventariere a patrimoniului instituţiilor publice, dar şi pentru efectuarea procesului de inventariere în cadrul companiilor care desfăşoară diferite tipuri de activităţi, cum ar fi transportul, curieratul, unităţile alimentare sau orice alt tip de activitate care implică un depozit de obiecte de inventar şi mijloace fixe.

Ce înseamnă inventarierea patrimoniului

Patrimoniul unei instituții publice include mijloace fixe şi obiecte de inventar. Mijloacele fixe sunt bunurile care au o durată de utilizare mai mare de un an, în timp ce obiectele de inventar sunt bunurile cu o durată de funcţionare mai mică de un an.

Inventarierea patrimoniului are o primă etapă de pregătire, o etapă centrală de inventariere propriu-zisă care presupune centralizarea, descrierea, evaluarea mijloacelor fixe şi a obiectelor de inventar, precum şi o etapă finală, în care se stabilizează rezultatele, generând listele cu plusuri sau minusuri de inventar.

Toate aceste etape parcurse în mod tradiţional, implică timp şi resurse, astfel că a efectua inventarierea patrimoniului apelând la aplicaţia de inventariere Optimall SMIS, fiecare companie se poate bucura de un timp redus de lucru, consum minim de resurse şi rezultate rapide, corecte şi eficiente.

Cum funcţionează aplicaţia Optimall SMIS

Soluția Optimall SMIS este formată dintr-o aplicație de Back Office și o aplicație mobilă. Aplicaţia BackOffice instalată pe serverul companiei, poate fi accesată de pe orice device conectat la aceeași reţea, permiţând managementul userilor Optimall SMIS. Aplicația se interfațează rapid cu ERP-ul existent din companie, iar aplicația mobilă este instalată pe un smartphone, cu rolul de a scana rapid codurile de bare ale obiectelor. Aplicația SMIS poate funcționa și independent, fără un ERP.

Împreună digitalizăm sectorul public cu Optimall SMIS by AROBS! De asemenea, dacă vrei să-ți automatizezi forța de vânzare, cu Optimall SFA ai numeroase avantaje pentru a maximiza productivitatea flotei tale de agenți de vânzări.