Care sunt așteptările specialiștilor pentru Black Friday în 2022?

Care sunt așteptările specialiștilor pentru Black Friday în 2022?

Detalii

CategoriiEconomie
TaguriBlack Friday, magazine
Ultima actualizareLuni 31 octombrie 2022
Vizualizari119

Voteaza & Distribuie

Descriere

Black Friday se apropie cu pași repezi, iar distribuitorii de produse FMCG și nu numai au început să se pregătească pentru a face față volumului crescut de vânzări. Fie că este vorba de comerțul online sau magazinele fizice, resursele logistice și stocurile încep să fie suplimentate. Activitatea intensă în vânzări nu este o problemă pentru companiile care folosesc instrumente digitale pentru optimizarea businessului, cum sunt, de exemplu softurile SFA și cele de integrare ERP cu magazinele online. Cu ajutorul lor, comenzile sunt procesate eficient, iar antreprenorii au mai mult timp la dispoziție pentru a urmări evoluția pieței.

Când urmează o perioadă aglomerată cum este Black Friday, pregătirea resurselor se bazează și pe studierea prealabilă a estimărilor în vânzări dar și a recomandărilor din partea specialiștilor. Iată mai jos o parte dintre acestea.

Retailerii au început deja pregătirea pentru Black Friday

Black Friday va avea loc în ultima zi de vineri a lunii noiembrie, mai exact în data de 25. Totuși, precum în alți ani, o parte din companii vor alege să publice oferte și înainte de această perioadă, prelungind intervalul de desfășurare al campaniilor. Conform Startup Cafe, pentru anul curent, este recomandat ca retailerii să asigure livrări în timp util, să evite promoțiile exagerate și să includă în oferte și produsele alimentare, care de obicei erau „neglijate” de Black Friday.

Printre pregătirile de Black Friday se află și extinderea spațiului de depozitare. Spre exemplu, conform revistei Biz, evoMAG a dublat acest spațiu, iar stocurile de produse au fost crescute cu 50%. Urmând această strategie, antreprenorii se pot asigura că ofertele vor fi accesibile pentru cât mai mulți clienți, asigurând totodată o experiență de cumpărare cât mai plăcută.

Black Friday nu este doar un prilej pentru clienții care au așteptat ca produsele preferate să ajungă la prețuri avantajoase, ci și pentru cei care vor să achiziționeze din timp cadourile de Crăciun. Conform unui raport realizat de PwC, 20% dintre consumatori preferă să cumpere de Black Friday produsele pe care le vor oferi celor dragi.
Așadar, odată ce te asiguri că ai suficiente resurse pentru distribuție, ai actualizat stocurile de produse și deja ai trecut la transformarea digitală a afacerii tale, ai toate șansele ca vânzările de Black Friday să fie un real succes pentru compania ta.