5 sfaturi pentru crearea unui website profesional

5 sfaturi pentru crearea unui website profesional

Detalii

CategoriiIT
Taguricreare site, servicii seo, website
Ultima actualizareMiercuri 25 noiembrie 2020
Vizualizari96

Voteaza & Distribuie

Descriere

Te afli la început de drum în zona antreprenoriatului, ești freelancer sau coordonezi un IMM și vrei să duci firma la un alt nivel în relația cu clienții, prin deschiderea unui magazin online? Joci deja în liga mare și ai nevoie de un rebranding de forță? În oricare dintre aceste situații te afli, ai nevoie de un website profesional.
Ca să nu dai greș în aceste demers atât de important, apelează la servicii de dezvoltare software șilasoluții web personalizate, prin care să beneficiezi de un spațiu virtual atractiv, care să fie reprezentativ pentru imaginea firmei tale, să fie în concordanță cu misiunea, viziunea și valorile ei.

Iată în continuare 5 sfaturi pe care să le pui în aplicare atunci când începi colaborarea cu o firmă de specialitate pentru crearea unui website profesional:

1. Stabilește obiective clare
Când începi acest proiect complex, stabilește clar obiectivele pe care vrei să le atingi și asigură-te că le comunici coerent și complet colaboratorilor pe care i-ai ales pentru realizarea website-ului. Rezervă-ți timp pentru demararea primelor etape, acordă atenție detaliilor de structură, pentru ca aceasta să permită upgrade-uri și adăugiri periodice. Un website profesional este work in progress, deci trebuie configurat în consecință. Alege un nume de domeniu adecvat, pentru că de la această denumire pornește totul, stabilește împreună cu firma care realizează proiectul și o strategie de promovare a website-ului.

2. Pune accent pe accesibilitatea site-ului
Reține că dincolo de faptul că este o carte de vizită pentru afacerea ta, un website profesional este un instrument de vânzări, așa că trebuie să fie accesibil, atractiv, să convingă și să fie de încredere. Deci alege un hosting bun, ca să nu dureze zeci de secunde până se încarcă paginile site-ului, creează variante multilingve, asigură-te că website-ul este mobile friendly și interactiv. Cere părerea firmei care realizează website-ul și a oamenilor din firmă și creați împreună un sumar care să cuprindă toate paginile necesare pentru informarea userilor. Desigur că site-ul trebuie să fie conectat la paginile social media ale firmei, pe care, dacă nu le-ai creat până la acest moment, este vremea să faci acest lucru.

3. Asigură-te de nivelul de securitate al site-ului
Fie că vrei un simplu website de prezentare, de portofoliu, un blog sau ai nevoie și de un magazin online atașat, asigură-te că beneficiezi de un nivel optim de securitate, ca să nu fii ținta atacurilor cibernetice, tot mai frecvente în ultima perioadă. Dacă urmează să primești date personale și financiare ale clienților, obține un certificat SSL, ca să le garantezi siguranța în utilizarea site-ului.

4. Asigură-te că website-ul este optimizat SEO
Cu siguranță că ai auzit despre SEO (Search Engine Optimization), deci știi câte ceva despre importanța lui în ceea ce privește eficiența site-ului. Consultă-te cu firma care realizează aceste proiect de website profesional și solicită configurarea unor caracteristici care să corespundă criteriilor urmărite de motoarele de căutare, pentru ca paginile să aibă o poziție bună în afișări, după niște cuvinte cheie pe care le stabiliți împreună. Este important să realizezi acest lucru încă de la crearea website-ului și să te asiguri că firma, agenția sau freelancerul care realizează proiectul va optimiza corespunzător site-ul din punct de vedere SEO, să nu fie nevoie să cauți ulterior soluții de redresare și ameliorare.

5. Postează frecvent conținut nou
Ca să fie mereu adecvat cerințelor clienților, un website profesional trebuie să fie constat îmbunătățit, să i se adauge texte noi și să fie eliminate produsele, descrierile și detaliile care nu mai sunt valabile sau nu mai au importanță. Pentru aceasta, planifică-ți un calendar de postări frecvente de conținut nou și relevant, pentru ca site-ul să ofere informații utile și interesante, nu doar reclame și imagini. Astfel vizitatorii vor petrece mai mult timp pe paginile cu descrieri de produse, care vor fi mai bine indexate de către motoarele de căutare și vor apărea printre primele în rezultatele căutărilor pe Google, Bing, YouTube etc.

Reține aceste sfaturi pentru crearea unui website profesional și bucură-te de reușita în online, pentru că va aduce succesul afacerii tale și offline, mai ales în contul de încasări, la cifra de afaceri și în profitul firmei.

Sursa foto: piqsels.com/en/public-domain-photo-zbthg