5 schimbări ale stilului de viață care te vor ajuta să slăbești

5 schimbări ale stilului de viață care te vor ajuta să slăbești

Detalii

CategoriiSanatate
Taguridieta, Dieta de slabit, produse bio
Ultima actualizareVineri 24 aprilie 2020
Vizualizari107

Voteaza & Distribuie

Descriere

Dacă simți nevoia să dai jos câteva kilograme, însă nu te atrage deloc ideea de a urma o dietă, îndreaptă-ți atenția spre câteva obiceiuri noi, sănătoase. Prin urmare, în cazul în care nu îți place să numeri caloriile și să te privezi de la mâncare, în acest articol îți dezvăluim 5 schimbări ale stilului de viață pentru a pierde în greutate.

1. Prepară-ți un mic dejun sănătos
A sări peste micul dejun nu este o modalitate de a slăbi, ba chiar din contră. Dacă până acum începeai ziua doar cu o cafea sau încercai să mănânci un covrig în drum spre job, este momentul să schimbi acest obicei. De dimineață nu te mai grăbi și așază-te la masă. Micul dejun îți activează metabolismul, îți oferă energie, în plus nu vei mai simți nevoia gustărilor până la masa de prânz. Optează pentru proteine, cum sunt ouăle sau iaurtul (în care poți presăra fulgi de cereale sau musli). Navighează site-ul Obio pentru produse bio. Iaurtul cu semințe de in și nuci ori pâinea prăjită cu somon pot fi idei pentru micul tău dejun.

2. Mergi cu lista la cumpărături
Cumpără în mod inteligent! Nu te lăsa pradă tentațiilor din hipermarket. Nu achiziționa produse doar pentru că se află la promoție. Mergi cu o listă bine întocmită de acasă, care să respecte planul tău alimentar pentru următoarele zile. Planifică-ți ceea ce vrei să gătești și cumpără strict produsele necesare. De pe lista ta să nu lipsească fructele și legumele, în schimb nu trece nimic din gama deserturilor zaharoase sau a snackurilor. Alege pâine din cereale integrale, carne precum curcan sau pui, iar ca pește somon ori ton. Un truc este și să pleci la cumpărături cu burta plină, astfel încât să nu fii tentat să cumperi în exces.

3. Renunță la mâncatul pe fond emoțional
Când ești stresat sau supărat mănânci? Dacă îți oferi mâncarea ca pe o recompensă și te duci la frigider fără să îți fie de fapt foame, înseamnă că te confrunți cu mâncatul pe fond nervos. Primul pas este să conștientizezi această problemă. Apoi va trebui să încerci să înlocuiești episodul mâncatului cu alte activități relaxante, cum ar fi vizionarea unui film sau conversația cu un bun prieten. De asemenea, pregătește-ți niște gustări sănătoase la care să apelezi atunci când te întorci supărat de la job ori când te macină grijile. Un măr, o banană, un amestec de fructe uscate și nuci ori un smoothie cu lapte vegetal sunt doar câteva idei. Poți miza pe gustările bio. În acest sens te sfătuim să descoperi dilema bio vs organic.

4. Realizează exerciții fizice care îți fac plăcere
Nu trebuie să privești activitatea fizică ca pe o povară. Nu mai căuta scuze, ci soluții pentru ca mișcarea să fie prezentă 30 de minute în fiecare zi. Alergatul, plimbatul sau urcatul scărilor sunt activități care nu necesită mari abilități sportive. Nu te duce în sala de fitness dacă nu îți place să tragi de fiare. Înotul, dansul, mersul cu rolele sau bicicleta pot fi soluții plăcute pentru tine de a face sport. Găsește acea activitate fizică care îți oferă plăcere și adopt-o în stilul tău de viață.

5. Odihnește-te suficient
Somnul de calitate este esențial. Odihnește-te corespunzător și organismul tău îți va mulțumi. Somnul are un rol important atât pentru slăbit, cât și pentru sănătate. Încearcă să menții un orar constant al orelor de culcare și trezire. Renunță la gadgeturi înainte să te culci și relaxează-te cu o carte bună sau o cană de lapte ori o baie fierbinte. Vei adormi repede și te vei odihni bine. Un somn între 7 și 9 ore este benefic pentru majoritatea adulților.

Sursa foto: universe.jumpstory.com