Referendum pentru familie

Factorii care influenteaza activ procesul de eficientizare a profitului obtinut din marketing afiliat

Factorii care influenteaza activ procesul de eficientizare a profitului obtinut din marketing afiliat

Detalii

Categorie
Prestari servicii
Modificat
acum 7 luni si 3 zile
Vizualizari
73

Voteaza & Distribuie

Descriere

Marketingul afiliat este una dintre cele mai utilizate surse care poate genera profit atunci cand reprezinti o autoritate in mediul online. Fie ca promovezi anumite produse prin postarea de linkuri in cadrul articolelor pe care le scrii pe blogul personal ori le “cosmetizezi” sub form unor advertoriale, rezultatele pe care le vei obtine sunt influentate in mod activ de o serie de factori, pe care ii poti controla, ceea ce inseamna ca, poti sa-ti influentezi la fel de bine si nivelul profitului incasat.

Analizeaza-ti intotdeauna calitatea cotinutului oferit cititorilor! Este foarte important sa intelegi ca atunci cand scrii despre produsele pe care intentionezi sa le promovezi (pentru a obtine banii din comisioane) trebuie sa ai in minte tipul de client caruia i te adresezi. Ceea ce inseamna ca acest articol trebuie sa fie informativ si relevant pentru respectivul client; nu trebuie uitat faptul ca traficul organic (nu prin intermediul reclamelor si bannerelor platite prin Google AdWords) este principala ta tinta. Acest lucru inseamna calitate in primul rand, o selectie atenta a ceea ce promovezi, dar si seriozitate si incredere in produsele promovate, pe care trebuie sa le prezinti potentialilor clienti.

Nu uita, de asemenea, ca ai sunt si alte aspecte legate de partea de continut pe care trebuie sa le iei in considerare, atunci cand iti propui obtinerea de profit din marketingul afiliat online:
  • Sursele de atragere a traficului organic si cuvintele-cheie trebuie diversificate in permanenta – SEO este important nu doar pentru altgoritmii Google, dar si pentru tine, de aceea cauta intotdeauna acele keywords care se afla in tendinte si pe baza carora poti imbunatati nivelul de trafic catre blogul sau site-ul tau de promovare.
  • Dependenta de continut iti poate influenta nivelul de atragere a clientilor catre blog/site in mod organic – Google isi imbunatateste in mod constant altgoritmii de redirectionare si analiza a traficului pe baza de cuvinte-cheie, ceea ce inseamna ca o aglomerare de keywords insiruita intr-un text ambiguu si fara relevanta pentru cititor nu va produce efecte nici pentru motorul Google.
  • In cazul in care iti doresti cresterea nivelului de atragere a traficului in mod organic poti apela la un specialist SEO – un analist pregatit si cu experienta in acest domeniu te poate ajuta sa identifici cele mai bune oportunitati de atragere a clientilor, iti poate furniza o lista de cuvinte-cheie pe bazza carora iti poti elabora textele si te va ajuta sa iti imbunatatesti nivelul de atragere a clientilor catre blog in mod organic.

Faptul ca esti considerat de cercul tau de cititori drept un punct de referinta nu inseamna ca o sa vinzi automat tot ceea ce prezinti in cadrul articolelor tale. Trebuie sa fii, de asemenea, atent la:
  • Programul de afiliere la care te-ai inscris;
  • La produsele pe care intentionezi sa le prezinti;
  • La asteptarile potentialilor clienti;
  • La strategia pe care intentionezi sa o urmezi pentru a obtine profit.

Principalul tau obiectiv trebuie sa fie oferirea de continut si produse de calitate, astfel incat clientul sa se simta in centrul atentiei si sa apese pe linkul de afiliat catre achizitionarea produsului promovat. Ceea ce inseamna pentru tine, incredere din partea clientilor si profit!

https://www.leadmagnet.ro/site-uri-pentru-marketing-afiliat/