Top 3 cele mai de încredere mărci auto

Detalii

CategoriiAuto/moto
TaguriFord, Kia, masini, Volkswagen
Ultima actualizareVineri 18 decembrie 2020
Vizualizari582

Voteaza & Distribuie

Descriere

Încrederea într-o marcă auto este un sentiment care se câştigă în timp. A trebuit să treacă generaţii de şoferi mulţumiţi pentru ca numele mari din industria automobilistică să-şi clădească prestigiul. Indiferent că este o maşină nouă sau la mâna a doua, că e un brand de lux sau un producător popular, tehnologiile şi designul trec în plan secund. În primul rând, un cumpărător doreşte să ştie că se poate baza pe maşina în care investeşte.

Din acest motiv, mărcile de încredere câştigă prin garanţia calităţii. Iată cum au arătat topurile în 2020:

Kia

Compania sud-coreeană Kia Motors a cunoscut unul dintre cele mai mari ritmuri de creştere în ultimii ani. Intrarea sub aripa Hyundai a adus un extraordinar reviriment la nivel de design şi tehnologii. În România, Kia câştigă foarte mulţi clienţi în special datorită garanţiei „din bară în bară” ce se întinde pe o perioadă de 7 ani, un record încă din 2008! În primii trei ani nu au limită de kilometri, în timp ce în următorii patru garanţia acoperă 150.000 de kilometri. În plus, este transmisibilă şi valabilă în orice service autorizat Kia din lume, dacă ai caietul de service original cu tine.

Oamenii percep acest lucru ca pe o declaraţie a producătorului că are încredere în modelele oferite spre vânzare. În 2020, Kia este cel mai fiabil brand de maşini, cu un procent de 23,47% de defecţiuni constatate la toate modelele mărcii. La nivel de confort şi dotări, rivalizează cu producători premium care practică preţuri net superioare. A prins foarte bine şi noul segment de piaţă hybrid şi electric, un argument în plus pentru creşterea cotei de încredere. Ceed, Stonic, Sportage, Sorento şi Niro, într-o varietate de caroserii, motorizări şi dotări, acoperă toate segmentele de piaţă.

Ford

Unul dintre cei mai vechi şi renumiţi producători de maşini, Ford Motor Company, a depăşit de mult graniţele Statelor Unite ale Americii, unde a fost fondat la începutul secolului trecut. Nu a ieşit niciodată din top 10 în Europa, în timp ce peste Ocean îşi dispută an de an supremaţia cu colosul General Motors. Achiziţia fabricii de automobile de la Craiova a adus companiei o prezenţă importantă în Estul Europei şi încă o piaţă de desfacere în UE. Pentru români a însemnat încă un jucător important în piaţa autohtonă, alături de Dacia, stimulând o competiţie benefică pentru cumpărători.

Încrederea în maşinile Ford este întreţinută şi de sistemul personalizat de garanţii atât pentru modelele noi, cât şi pentru cele utilizate, cu pachete adaptate nevoilor fiecăruia. Dacă garanţia de bază este clasică, de 2 ani, în continuare ai la dispoziţie variante de garanţie extinsă şi revizii în anumite condiţii până la 7 ani sau 100.000 de kilometri. Modelele Fiesta, Focus, Puma şi Ecosport sunt favorite pentru mediul urban, în timp ce Ford Mondeo rivalizează din multe puncte de vedere cu maşinile premium din aceeaşi clasă. Kuga, Edge şi Ranger sunt SUV-uri care fac faţă în cele mai grele condiţii, în timp ce gama de utilitare şi transport persoane a ridicat o mulţime de afaceri în domeniu.

Volkswagen

Volkswagen este deja de decenii unul dintre marii jucători ai pieţei auto mondiale. Încrederea în producătorul german domină pieţele europene şi îi oferă o prezenţă notabilă peste Ocean. În ţara noastră este între brandurile preferate atât în variantă nouă, cât mai ales între achiziile second-hand. Încă de la începutul anilor 2000, Passat a fost limuzina perfectă. Motorul 1.9 TDI a fost declarat cel mai bun din istorie, în timp ce modelul B5.5 este încă regretat de nostalgici. Emoţiile pe care le-au trăit cu B6 din cauza problemelor reclamate la nivel mondial, inginerii Volkswagen au reuşit să recucerească piaţa cu noile B7 şi B8. Brandul acoperă preferinţele întregului segment de piaţă, cu motoare pe benzină, diesel, hibride şi electrice: de oraş, compact, limuzine/hatchback, monovolum, SUV, camper, transport persoane şi mărfuri.

Când vine vorba de maşini, oameni iau în calcul nu doar preţul de achiziţie, ci şi costurile de întreţinere. Cu cât sunt mai avantajaţi de pachetele de revizie şi service, cu atât le va fi mai uşor să aibă încredere într-un brand auto.

Sursa foto: pixabay.com/photos/car-automotive-cars-trade-dealer-718781/