sau Inregistrare

Pagina 1 din 1
  • Nu poti crea un subiect nou
  • Acest topic e inchis

Plata perioadei de maternitate Evaluare topic: - - - - -

#1 Utilizator offline   marisel 

• Ghiocel
  • Grup: Members
  • Inregistrat: 19-January 06

Scris 31 January 2006 - 12:36 PM

Sunt o viitoare mamica si sunt studenta la zi. Am lucrat la inceputul facultatii o jumatate de an. Acum imi continuu studiile fara a lucra si sunt in anul 4. Data probabila a nasterii este la jumatatea lui iunie. Va fi chiar in perioada licentei. Vreau sa stiu daca eu voi beneficia de plata perioadei de maternitate si m-ar interesa daca eu voi avea dreptul la cele 8 mil. lei lunar? Stiu ce prevede noua lege dar in lege eu nu am gasit nimic referitos la cele care sunt in perioada de studii si urmeaza sa nasca. Sotul meu e si el student in anul 3, deci nu ma pot baza pe varianta de paternitate!
0

#2 Utilizator offline   OacOac 

• Orhidee
  • PipPipPipPipPipPip
  • Vezi blog
  • Vezi galerie
  • Grup: Gold Member
  • Inregistrat: 21-December 05

Scris 05 February 2006 - 01:39 PM

conf. HG 1825/2005 modificata prin HG 53/2006 conditiile pt a fi tutore sunt:
- trebuie sa fii cetatean roman
- domiciliul sau resedinta in romania
- o sa te ocupi de crestrea copilului.

Indemnizatia si concediul pt crestrea copilului se cuvin primelor 3 nasteri. conf OUG 148/2005.
Daca stagiul de cotizare este mai mic decat perioada prevazuta de lege se iau in considerare la calcularea indemnizatiei media veniturilor lunare pe baza carora s-a calculat contributia pt concendii (din ultimele 6 luni anterioare datei pierderii calitatii de asigurat)
Pentru a putea beneficia de indemnizatia de 8 mil ROL trebuie sa ai in ultimele 12 luni venituri profesionale supuse impozitului pe venit conf codului fiscal.
Daca vrei mai multe detalii iti pot scana legile sau le poti cauta cu google.

Aceasta postare a fost editata de mirela83: 05 February 2006 - 01:39 PM

0

#3 Utilizator offline   Darianna 

• Orhidee