Smart Marketing

Detalii

Categorie
Evenimente de afaceri
Modificat
acum 7 ani si 5 luni
Vizualizari
479

Voteaza & Distribuie

Descriere

BusinessMark, în parteneriat cu Biroul Cannes Lions România, a pregătit o nouă ediție SMART MARKETING, eveniment ce va avea loc pe 10 -11 octombrie 2016, la HotelInterContinental, din București.

În prima zi a evenimentului, discuțiile se vor concentra în jurul ideii de AUTENTICITATE, accentuând importanța unei abordări centrate pe ”veritabil” în construirea strategiei de marketing.

Printre temele ce urmează a fi dezbatute în prima zi a evenimentului, enumerăm:

  • Autenticitatea în marketing: utopie sau realitate? Cum reperăm brandurile “autentice” în peisajul actual de marketing? Cum atingem echilibrul în materie de conținut și formă?
  • Povești autentice care ajută brandurile puternice să se conecteze cu consumatorii. Cum seduc brandurile oneste și cum ajung să obțină “veritabilul” în materie de branding?
  • Burden of proof. Poate fi demonstrată autenticitatea? Transparența ca valență a autenticității. Cât de util este să invităm consumatorul “behind-the-scenes”, în activitatea companiei?
  • Relevanță într-o lume comunicațională din ce în ce mai fragmentată. Content valoros prin marketing contextual – cum își păstrează brandurile esența în mediul de business din ce în ce mai versatil?
  • The power of trust. Importanța încrederii în construirea unor customer journeys autentice
  • Tradiție și stabilitate – branduri solid ancorate în inimile consumatorilor. Cum și-au creat o istorie? Cum au ajuns să creeze legături puternice cu audiențele?
  • Malvertising - vulnerabilitatea brandurilor.

Temele vor fi dezbatute de specialiști în domeniu, precum:

  • LUCIA ANTAL, Marketing Director, PRO TV
  • ADRIAN CHEREJI, Head of Marketing & Communication, UNTOLD Festival
  • MIRCEA TEACĂ, Consumer Healthcare Marketing Manager, Sanofi
  • ANDREI CHIRILĂ, Chief Marketing Officer, Fashion Days
  • ALEXANDRU BOGDAN, Marketing Director, Băneasa Shopping City
  • RĂZVAN BĂRBULESCU, Channel MarketingManager, IBM – Global Marketing Center Romania
  • IOANA IONESCU, Romania Marketing Manager, Cinema City
  • LIGIA ROȘU, Marketing Manager, Austral Trade
  • ELENA BADEA, Partner & Senior Consultant, Sfera Business.

Discuțiile zilei secundare se vor concentra în jurul Noului Consumator și al Viitorului Eficienței Creative. Ele vor fi ilustrate cu studii de caz de la Cannes Lions 2016, cel mai reputat eveniment dedicat gândirii creative la nivel global.

Cea de-a doua zi a evenimentului reunește membri ai juriului și participanți activi la seminariile Cannes Lions pentru a oferi tips&tricks, informații la zi și direcții despre trendurile în comunicare globală. Printre aceștia îi menționăm pe:

  • TEO MIGDALOVICI, founder The Alternative School for Creative Thinking
  • SZABI SZEKELY, CEO, Halcyon mobile, jurat la Cannes Lions 2016
  • ZELIA SAKHI, Head of Creative, Mobiento, Stockholm, jurat la Cannes Lions 2016
  • MIHAI FETCU, CD, Geometry, jurat la Cannes Lions 2016
  • RADU NANȚU, ALEXANDRA BOMBIȚĂ – above 106
  • MARIO GAZEBRO, Member of Gold Winning Team, Lions Entertainment 2016
  • ELENA MARKOS, Manager, WGSN, UK.