Puterea comunicarii in campania antifumat

Detalii

Categorie
Targuri / expozitii
Modificat
acum 10 ani si 8 luni
Vizualizari
467

Voteaza & Distribuie

Descriere

Puterea comunicarii in campania antifumat"


Va invitam la inaugurarea expozitiei de fotografii cu titlul „Puterea comunicarii in campania antifumat", joi, 26 iunie 2008, in fata Muzeului National de Arta. Evenimentul marcheaza introducerea avertismentelor vizuale pe pachetele de tigari in Romania incepand cu data de 1 iulie 2008.

Romania este cel de-al doilea stat membru al Uniunii Europene, dupa Belgia, care introduce avertismentele combinate, vizuale si text, pe pachetele de tigari.

Expozitia are rolul de a evidentia importanta pe care avertismentele adecvate si imaginile puternice le au in lupta impotriva tutunului si este organizata la initiativa Asociatiei Europene a Ligilor Anticancer (ECL), cu sprijinul companiei farmaceutice Pfizer. In Romania partenerii evenimentului sunt Federatia Asociatiilor Bolnavilor de Cancer (FABC), Centrul pentru Jurnalism Independent si Ministerul Sanatatii. Evenimente similare au mai avut loc si in alte tari europene: Belgia, Irlanda, Austria, Slovenia, Portugalia, Elvetia.

Expozitia cuprinde fotografiile avertisment selectate pentru a fi utilizate pe pachetele de tigari in Romania. Acestora li se adauga imagini care vor fi folosite de catre statele membre ale UE, precum si fotografii utilizate in prezent in tari din intreaga lume, cum ar fi Canada, Singapore, Brazilia, Australia, Tailanda.