Publicitatea din Timisoara este in carti?

Detalii

Categorie
Evenimente diverse
Modificat
acum 10 ani si 8 luni
Vizualizari
393

Voteaza & Distribuie

Descriere



Publicitatea din Timisoara este in carti? "


Dezbatere. Si ceai.


Miercuri, 25 februarie 2009, ora 18:00, Carturesti (str. Mercy, nr. 7, Timisoara)




Cum arata lumea creativitatii publicitare timisorene? Cream local si actionam global? Invers? Nicicum? Exista creatie publicitara relevanta? Cum arata toate acestea in viziunea freelancerilor? Miercuri, 27 februarie, de la ora 18:00, la libraria Carturesti Mercy discutam direct-la-obiect: „Publicitatea din Timisoara este in carti?" Dezbaterea, moderata de freelancerii Lucian Mircu si Nutu Valea, se adreseaza tuturor celor interesati de publicitate, freelancerilor din domeniu si firmelor de publicitate locale.


Ce se va intampla miercuri? Vom face o radiografie subiectiva a situatiei publicitatii din Timisoara. Vom incerca sa aflam daca, la urma urmei, putem vorbi de o industrie a publicitatii in Timisoara. Da? Nu? Daca nu, vom incerca sa explicam de ce s-a ajuns aici, care a fost contextul, cum s-a facut publicitate pana acum. E rost de culpabilizari terapeutice? Sunt vinovate agentiile, clientii, presa locala ce a acceptat spre difuzare prea multa publicitate de calitate slaba? Vom analiza toate acestea si comparativ cu alte orase "provinciale" unde agentiile "se misca mai cu talent" (Cluj, Oradea). Dupa care va invitam sa propunem cateva solutii la aceste probleme: ce ar trebui sa faca agentiile ca sa aiba succes, sa le aduca bani clientilor lor si in buzunarele proprii, facand in acelasi timp publicitate de calitate, ancorata in prezent si bazata pe masuratorile necesare, nu dupa ureche. Si da, vom discuta si despre exemple pozitive, de campaniile bune facute pana acum in Timisoara.

"Vrem sa tragem un semnal de alarma publicitarilor din Timisoara, care trebuie sa inteleaga ca suntem in urma, dar nu mai putem ramane acolo", explica freelancerul Lucian Mircu, unul dintre cei doi moderatori ai dezbaterii de miercuri.




Lucian Mircu: "Copywriter timp de cinci ani in agentia Cresta Print, apoi copywriter din mai 2005 pentru KissFm, la nivel national (dar si pentru campanii KissTv si MagicFm, detinute de SBS Radio, divizie a trustului ProSiebenSat1). In paralel, am dezvoltat proiectul personal: Indi: independent ideas. Sub aceasta umbrela am conceput mai multe campanii pentru clienti din Timisoara: City Business Centre, Restaurantul Opera, Restaurantul Sabres, Smile Clinic, Tami Clinic, Fundatia Bega (Verde pentru Biciclete). Scriu cronica de film in 24 FUN si tin un seminar de creatie publicitara la Departamentul de Comunicare si Limbi Straine din cadrul Politehnicii.


Nutu Valea: "De 5 ani in publicitatea din Timisoara. Am trecut prin diferire pozitii, de la
Art Director la Director de vanzari si Director de Marketing. In acesti 5 ani am lucrat pentru branduri ca: Mazda, Timisoreana, Ciucas, ExamPlus, Centrul Comercial Euro, Galeria 1 etc. Din pacate, cred ca inca publicitatea din Timisoara nu este in carti si de aceea am si organizat diferite evenimente care sa ajute la educarea celor care lucreaza in publicitate in acest oras: AdShow, BRAND'S, Marketing Caffe. Cred in eficacitatea unei campanii publicitare, nu in spectaculozitatea ei. Cred in stabilirea de obiective si nu in pura intamplare."