PR Forum 2011 - Richard Houghton, Stephen Davies si Alan Parker

Detalii

Categorie
Targuri - expozitii
Modificat
acum 5 ani si 7 luni
Vizualizari
127

Voteaza & Distribuie

Descriere

Editia din acest an a PR Forum renuneste specialisti din agentiile londoneze si nume recunoscute in comunicarea corporativa


Intre 15-16 martie 2011, PR Forum, cea mai importanta conferinta despre comunicarea corporativa si relatiile publice, reuneste la Bucuresti, in cadrul JW Marriott Bucharest Grand Hotel, nume importante din comunitatea locala si internationala de comunicare si relatii publice, sinonime cu premii si campanii de succes pentru branduri globale.


Astfel, prima zi de eveniment beneficiaza de prezenta a 3 specialisti in comunicarea de brand care aduc cu ei experientele agentiilor londoneze: Richard Houghton, partener al agentiei britanice de PR si comunicare Carrot Communications din Londra, Stephen Davies, consultant al agentiei 3W PR si Alan Parker, Head of Digital al agentiei GolinHarris.


Richard Houghton


Stephen Davies


Alan Parker


Alaturi de nume reprezentative ale agentiilor de PR precum GMP PR, Image PR, Ogilvy PR, Saatchi & Saatchi PR, Pleon Grafitti, Headvertising, segmentul de comunicare corporativa este puternic reprezentat prin specialisti reprezentand companii precum: Ursus Breweries, McDonald's Romania, Coca-Cola Hellenic Romania, UniCredit Tiriac, Henkel Romania, BCR si Revista Tabu.


Evenimentul beneficiaza in acest an de sustinerea agentiilor partenere, DC Communication, GMP PR, Image si Premium Communication, precum si partenerului IT, Maguay.


Forumul de doua zile va propune participantilor cea mai complexa agenda de discutii de pana acum: dezbateri, prezentari de noi idei si tendinte, aplicatii si studii de caz relevante oferite de reputati profesionisti din domeniu, atat locali cat si internationali.


Cu un panel omogen si consistent in privinta diverselor specializari ale vorbitorilor invitati, PR Forum si-a propus sa raspunda la intrebarile care domina industria comunicarii dupa 2 ani de modificari de strategie si canale de comunicare si, de asemenea, sa propuna rezolvari si analize aprofundate a celor mai actuale fenomene. Astfel, cea de-a doua zi a evenimentului, 16 martie, propune doua training-uri interactive despre social media, desfasurate in premiera pe piata romaneasca: "Social Media for Internal Communication" si "Facebook for Communicators".


PR Forum 2011 va fi un prilej si pentru lansarea celei de-a patra editii a ghidului Public Relations Report, o publicatie anuala dedicata comunitatii de relatii publice din Romania. Brosura include o serie de puncte de vedere ce anunta tendintele anului 2011 in domeniu. Analizele vor fi completate de o ampla sectiune ce cuprinde profilele firmelor de PR si de rezultatele unor studii privind influenta instrumentelor de social media (Twitter, bloguri, retele sociale).