Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2009

Detalii

Categorie
Evenimente diverse
Modificat
acum 10 ani si 8 luni
Vizualizari
322

Voteaza & Distribuie

Descriere

Spectacolul „Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2009 in Cluj-Napoca, Timisoara, Cluj-Napoca si Suceava – Finala Brandurilor" este organizat si in acest an de MSA Events. In sfarsit, am ajuns sa ne bucuram de o finala de calibru international! Cluburile dependentilor de publicitate au motive serioase de bucurie, pentru ca anul asta competitorii sunt de supercalibru!

Invitati speciali vor fi CRBL si Elena Andreianu, care vor prezenta spectacolul Istoria Dansului.

Evenimentul din Timisoara va avea loc in data de 28 noiembrie 2009, de la ora 21, la Sala Capitol. Pentru cinci ore, spoturi recente din colectia lui Jean Marie Boursicot vor arata puterea brandurilor de a seduce un public din ce in ce mai cultivat, mai exigent.

Iata ce declara producatorul general, Dan Chisu, despre selectia din acest an: „Ce este nou in programul Noptii din 2009? Totul. Pentru ca, desi si-a pastrat specificul, target-ul si conceptul, continutul reflecta cam tot ce s-a creat in materie de advertising in ultimul an. Noaptea Devoratorilor de Publicitate este spatiul virtual in care fiecare poate deveni orice, de la copywriter la consumator. Sau, cum imi place mie sa spun, Noaptea Devoratorilor de Publicitate este cea mai lunga pauza publicitara neintrerupta de film."

Biletele pentru spectacolul din Timisoara se vand la standul Nokia din Iulius Mall si la Sala Capitol. Pretul lor este de 30 de lei, indiferent de modalitatea de achizitionare.

Toate detaliile despre eveniment le gasiti pe www.msa.ro



Evenimentul este sustinut de branduri de prim rang: Ovi by Nokia, BCR si Iulius Mall.

Razvan Petrescu, Country Manager Nokia:

„Nokia inseamna o experienta superioara de comunicare. In cadrul Nokia suntem pasionati de explorarea unor noi modalitati de a comunica. Noaptea Devoratorilor de Publicitate este un eveniment neconventional, dar deja traditional, ce reuneste oameni pasionati de publicitate. Stabilirea acestui parteneriat este o noua dovada incontestabila a promisiunii Nokia, aceea de a ajuta oamenii sa se simta aproape de ceea ce este important pentru ei." www.nokia.ro , www.ovi.com


BCR este in Finala Brandurilor!



„BCR ia parte la Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2009, pentru a fi mai aproape de tineri." BCR dedica tinerilor proiecte atragatoare, cum ar fi Comunitatea STUDENT BCR, unde, prin pachetul Student BCR se pot obtine costuri reduse si discounturi la partenerii BCR (www.bcr.ro). Tinerii se pot scoli financiar la Scoala de Bani (www.scoaladebani.ro). Pot afla totul despre Personal Branding si pot avea o banca in lista de prieteni, prin BCR Banca Netlog.

Iulius Mall este partenerul de comunicare, si va promova evenimentul in toate cele patru orase. De asemenea, biletele se vand si in interiorul Iulius Mall.

Multumim celor care vor da sfoara-n tara despre eveniment: Zile si Nopti, Adevarul de seara, trilulilu.ro, time4news.ro, stirilocale.ro, Ziua de Vest, e-timisoara.info.

Evenimentul este recomandat de Radio Guerilla, specialistii evenimentelor dotate cu inteligenta.

Vor concura in finala, alaturi de noi, Coca-Cola, SSP Guard, Bestevent, Hotel Silva si magazinul RBL.

Noaptea Devoratorilor de Publicitate este un spectacol grandios, care va dura 6 ore, si va fi, cu certitudine, un eveniment la care brandurile nu se vor purta cu manusi! Noaptea Devoratorilor de Publicitate este un show creat de catre Jean Marie Boursicot in 1981, si de atunci s-a transformat intr-un fenomen planetar, cucerind inimile si mintile pasionatilor de publicitate din peste 40 de tari. Producator general este Dan Chisu.

Sa inceapa marea finala!