Idei pe sarma

Detalii

Categorie
Evenimente diverse
Modificat
acum 10 ani si 8 luni
Vizualizari
273

Voteaza & Distribuie

Descriere

Idei pe sarma


Carturestenii si-au pus in gand sa transforme strada Mercy intr-o artera culturala de maxim interes pentru Timisoara. Peste o luna (mai precis intre 29-31 mai), asfaltul o sa fie recucerit de Street Delivery (festivalul ce implineste numaidecat trei editii). Dar pana atunci, vreme de un mai intreg, Carturesti, Muzeul de Arta Timisoara si Austrian Airlines va provoaca la un concurs cu premiu de neratat: o calatorie culturala la Viena. Deschidem pachetul si ne uitam mai bine inauntru: gasim doua bilete de avion dus-intors Timisoara-Viena, cazare doua nopti la un hotel de patru stele si intrari gratuite la muzee din capitala Austriei.


Cum se castiga? Instructiunile vin acum. Intre Muzeul de Arta si Carturesti s-a tensionat o sarma, care n-are alt rost decat sa sustina reclame creative pe una din urmatoarele teme: 1. Mercy – strada culturala; 2. Muzeul de Arta – mare arta!; 3. Minusuri, plusuri si egal intre Timisoara – Viena; 4. Zbor. Daca ati ales unul din aceste subiecte, mai trebuie sa realizati – live sau acasa - publicitatea pe carton sau alt material (cu text, desen ori amandoua laolalta), sa urcati la etaj de Carturesti, sa puneti reclama pe sarma, in vazul tuturor, sa o fixati in clame, sa rotiti de scripete si ... sa castigati. Juriul, format din Marcel Tolcea (directorul Muzeului de Arta), Magdalena Marculescu (district manager Austrian Airlines, deopotriva mare mecena) si un reprezentant Carturesti, va anunta in 10 iunie castigatorul premiului de mare creativ.


Concursul nu le e interzis celor din afara Timisoarei. Din orice colt al tarii (si chiar de peste granite) asteptam in plic/colet reclame de tot felul (pe adresa: libraria Carturesti, strada Florimund de Mercy nr 7, Timisoara), iar noi le punem pe sarma ... la vedere.