HR Summit

Detalii

Categorie
Evenimente de afaceri
Modificat
acum 7 ani si 5 luni
Vizualizari
460

Voteaza & Distribuie

Descriere

Super puteri în HR-abilităţi de care depinde progresul companiilor

Procesul de recrutare şi selecţie al candidaţilor pentru un job presupune atragerea angajaţilor la acel loc de muncă, screening-ul, selectarea candidaţilor, angajarea dar şi integrarea noului angajat în companie. Departamentul de HR se asigură că angajaţii dezvoltă atât mentalitatea cât şi aptitudinile necesare pentru a susţine progresul organizaţiei şi, în acelaşi timp, se ocupă de bunăstarea angajaţilor, punându-le la dispoziţie beneficii care duc la creşterea productivităţii.

Managerul de HR, noul partener de business

Sub sloganul « Difficult times? SuperHeRoes are here! », conferinţa de resurse umane HR Summit Iaşi pune accent pe super puterile specialiştilor de HR. Unul dintre speakerii prezenţi la conferinţa, este Simina Bleau, HR Director FM Logistic România. Cu experienţă de peste 15 ani în domeniul resurselor umane, Simina a reuşit să implementeze în compania în care activează o cultură de echipă în departamentul pe care îl conduce, unde problemele sunt puse pe masă şi soluţiile vin din partea echipei. Oamenii împărtăşesc idei, sprijinul se oferă necondiţionat, iar feedback-ul se acordă constant. Dincolo de expertiză ei în aria de HR, Simina e implicată că un real partener de business care înţelege activitatea operaţională şi provocările ei dinamice

Florentina Scarlat Regional Sales Manager, Signal Iduna, construieşte pentru profesioniştii din resurse umane pachete de beneficii medicale extrasalariale, adaptate specificului industriei din care face parte. Este convinsă că succesul unui proiect sau al unei persoane depinde de sinceritatea şi realismul cu care sunt stabilite obiectivele fiecăruia, la care se adaugă perseverenţă şi seriozitatea cu care sunt urmărite rezultatele scontate. Pe Florentină o vei întâlni la cea de-a XI-a ediţie HR Summit, care va avea loc în Iaşi în perioadă 12-13 octombrie 2016.


Ioana Toma, HR Manager Urgent Cargus – Ambasadorul super eroilor la HR Summit Iaşi

Ioana Toma este trainer, coach şi manager de resurse umane la Urgent Cargus. Experienţă ei profesională s-a sedimentat într-o arie largă de organizaţii, de la cele non-profit la companii multinaţionale. Ioana este membru fondator al Asociaţiei Universitatea Copiilor şi crede că toţi oamenii au capacitatea de a fi extraordinari : « Cu toţii avem nişte super-puteri, pe care le putem scoate la lumina, şi nu mă refer la cele din filme şi reviste animate. Am o colegă recruiter, care nu zboară că Superman, dar care reuşeşte să-i facă pe toţi cei din jur să se simtă speciali, să se deschidă uşor. Un manager din IT care nu este maestru Jedi, dar reuşeşte la fiecare şedinţa să vina cu o perspectivă nouă, ceea ce ne ajută să vedem lucrurile ouţ of the box. Am întâlnit recent un candidat care ori de câte ori zâmbea, te făcea să zâmbeşti şi tu. Toate astea sunt superputeri. Sunt abilităţi, talente, experienţe aparte, în combinaţii unice pentru fiecare. Cred că avem cu toţii capacitatea de a fi super-eroi şi că o companie ar trebui să îi inspire şi să-i ajute pe oamenii săi să le descopere şi să le folosească. »