Entrepreneurial Youths in Visual Media

Detalii

Categorie
Evenimente educatie
Modificat
acum 5 ani si 9 luni
Vizualizari
330

Voteaza & Distribuie

Descriere

Entrepreneurial Youths in Visual Media
Bălan, Harghita
25 octombrie – 5 noiembrie 2017
Unul dintre obiectivele strategice ale Comisiei Europene în ceea ce priveşte Educația și formarea europeană 2020 (ET2020) se concentrează asupra creşterii capacităţilor de angajare şi antreprenoriat ale tinerilor. Asociaţia Young Europe Society doreşte să contribuie la îndeplinirea acestui obiectiv strategic prin activitatea sa în domeniul tineretului.

În acest sens în perioada 25.10-05.11.2017 implementează schimbul de tineri „Entrepreneurial Youths in Visual Media” în Bălan, judeţul Harghita ce reuneşte 40 de tineri participanți și 12 lideri de grup din Bulgaria, Macedonia, România, Slovacia și Turcia ca răspuns la necesitatea de a încuraja tinerii spre activități antreprenoriale. În acelaşi timp proiectul îşi propune să capaciteze tinerii cu cunoștințele de bază privind desfășurarea cu succes a unei campanii vizuale de marketing prin utilizarea mijloacelor fotografice, procesare video și dezvoltare web.

Printre obiectivele proiectului se numără:
  • Creșterea gradului de conștientizare în rândul celor 40 de tineri participanți cu privire la importanța sectorului antreprenorial într-o economie de piață și la conștientizarea procesului de inițiere a unei activități antreprenoriale.
  • Împuternicirea tuturor participanților cu abilitățile de bază în desfășurarea unei campanii vizuale de marketing prin utilizarea eficientă a mijloacelor de fotografie, procesare video și dezvoltare web.
  • Încurajarea celor 40 de tineri participanți să se implice în procesul de diseminare și să împărtășească cunoștințele, abilitățile și atitudinile nou dobândite cu colegii lor în comunitățile din care provin.
Toate metodele de învățare utilizate sunt nonformale, precum: prezentarea, brainstorming-ul, jocul de rol, implicarea activă a participanților în discuție, facilitarea grafică și cartografierea minții colaborative, studiu de caz; învățarea prin practică, masa rotundă și multe altele. Proiectul include de asemenea şi participanţi care se confruntă cu mai puține oportunități (obstacole economice, geografice și sociale) din mediul rural și din zonele urbane mici. Oportunitatea de a învăța lucruri despre antreprenoriat într-un mediu internațional le va permite participanţilor să creeze legături și să privească afacerea lor în afara granițelor țării. Mai mult decât atât, mediul intercultural în care vor lucra şi învăţa timp de 10 zile va contribui la creşterea nivelului de deschidere către alte culturi şi vor avea ocazia de a afla mai multe despre diferențele și similitudinile dintre acestea.

Proiectul actual finanţat de Uniunea Europeană prin Programul Erasmus + reprezintă o parte a unei strategii pe termen lung a organizaţiei prin care îşi propune să contribuie la creşterea angajabilităţii şi a activităţii antreprenoriale în rândul tinerilor, fiind o continuare a unui precedent proiect de succes „Tineri antreprenori” și își găsește originea în „PBA - ocuparea forței de muncă și antreprenoriat în rândul tinerilor”, identificând necesitatea de a nu încuraja tinerii doar în direcţia antreprenoriatului, ci şi de a construi o campanie de marketing relevantă prin utilizarea pe scară largă a fotografiei, a procesării video și a dezvoltării web.