Curs in Fashion Styling - Florenta

Detalii

Categorie
Cursuri educatie
Modificat
acum 10 ani si 8 luni
Vizualizari
396

Voteaza & Distribuie

Descriere

Istituto Europeo di Design organizeaza in aceasta vara la sediul sau din Florenta, un nou curs in Fashion Styling.

Pentru informatii suplimentare si inscriere, va rugam sa contactati Edu Project, reprezentant in Romania al IED Italia:
office@eduproject.ro
edu.project@yahoo.com

Acest curs este destinat stilistilor de moda profesionisti, care lucreaza intr-unul dintre cele mai importante si dinamice sectoare din industria modei. Functia lor este aceea de filtru intre casele de moda si presa, prin reteaua lor de contacte cu fotografii, agentiile de modeling si cu producatorii. Rolul semnificativ pe care il joaca in construirea unei imagini in moda este privit drept un instrument eficient de comunicare cu publicul.
Cursul este planificat astfel incit sa contina atit elemente de instruire culturala, cit si elemente practice creative, permitind studentilor sa abordeze situatii diverse intilnite in lumea modei, prin interactiunea cu traineri care lucreaza la nivel international.
De asemenea, studentii vor avea sansa de a dobindi experienta lucrului intr-un studio foto, de a-si alcatui un portofoliu care este indispensabil in activitatea lor.

Continutul cursului: Ce este fashion styling-ul si introducere in diferite tipuri de stlying

Saptamina 1. Stilistul pentru editorialele de moda din reviste O introducere complete a ceea ce inseamna sa lucrati ca stilist pentru o revista de moda. Studiul si analiza revistelor lunare. Cine sint oamenii care conteaza la o revista de moda. Cum sa alcatuiesti o echipa de editorialisti de moda, procesul de creare a unui editorial. Pornind de la showurile de moda la evidentierea ideilor pentru intregul sezon, storyboard, post-productie. Lansarea proiectului. In weekend: sesiune foto A.Interpretarea sistemului modei. Cursul analizeaza si comenteaza cele mai interesante colectii, evidentiind trasaturile lor fundamentale, structura lor si ceea ce inseamna ele in termeni de trenduri in moda B.Limbajul vizual. O analiza istorica si critica a miscarilor artistice contemporane, ilustrind modul in care ele influenteaza dezvoltarea societatii si a culturii. Referinte la istoria fotografiei de moda.

Saptamina 2. Stilistul pentru editorialele de moda din ziare Discutii asupra modului in care abordarile intr-un ziar sint mai imediate, avind in vedere ca nu pot fi pregatite cu mai multe luni inainte ca in cazul revistelor glossy. Intelegerea diferitelor tinte de piata. Gasirea de metode diferite pentru gasirea materialelor de fotografiat:
showroom-uri si outlet-uri. Analiza trendurilor. Importanta utilizarii internetului pentru cercetari A.Semiotica Modei. Studiul semnului, elemental esential al fiecarei forme de comunicare. Moda este interpretata ca reglata narativ prin codul propriu ceea ce o face diferita de orice alt fenomen de comunicat B.Trenduri. Analiza noilor trenduri si definirea profilului profesional al unui coolhunter.

Saptamina 3. Stilist de moda comercial
Ce este fashion styling comercial. Studiul diferitelor categorii de styling comerical si importanta lor in relatie cu moda. Semnificatia relatiei dintre stilist si agentiile de publicitate. Styling pentru video clipurile pop, relatia stilistului cu producatorii. Showurile de moda:
importanta stilistului pentru designer. Stilistul de moda pentru
televiziune: importanta machiajului si diferenta dintre stilistul de televiziune si cel care lucreaza pentru editorialele de moda
Weekend: sedinta foto

Imagine si comunicare. Limbajul comunicarii, strategii si mesaje in moda.
Concepte internationale si trenduri. Analiza instrumentelor de comunicare:
evenimente, showuri de moda, happeninguri, imagini foto, media. Moda ca instrument de comunicare in masa

Saptamina 4 (optional). Stilistul personal de moda. Dezvoltarea profilului stilistului personal de moda. Relatia cu clientul. Importanta internetului in pornirea afacerii proprii ca stilist personal sau asistent personal de cumparaturi. Importanta relatiilor publice. Studiul imaginii personale. Lansarea unui proiect pentru a completa portofoliul studentului.

Weekend: sesiune foto
Date curs: 6-24 iulie 2009
Limba de predare: engleza
Orar: luni-joi, toata ziua
Numar total ore: 75
Pret curs: 2100 euro, pret cazare (optional): 900 euro