Coaching Forum IT & C

Detalii

Telefon
0721424322
Social links
Categorie
Evenimente de afaceri
Modificat
acum 4 ani si 3 luni
Vizualizari
760

Voteaza & Distribuie

Descriere

Coaching Forum IT & C

Performance Group organizează pe 10 aprilie 2017 la Hotel Crowne Plaza Bucharest a treia ediție a Coaching Forum un eveniment dedicat industriei IT & C

Evenimentul va reuni profesioniști recunoscuți ai comunității IT&C și profesioniști ai dezvoltării umane prin coaching cu experiență relevantă atât în țară cât și în străinătate.
Coaching Forum IT&C își propune misiunea de a aduce valoare adaugată profesioniștilor din organizațiile IT & C în materie de dezvoltare profesională, oportunități de învățare și schimb de bune practici pentru dezvoltarea unei culturi de coaching în organizație. De ce sa participi la eveniment (cateva motive pentru a participa)

Coching Forum IT&C iti ofera:

  • Inspiratie! Oportunitatea de a afla care sunt tendințele actuale privind programele de dezvoltarea compețentelor prin coaching practicate de către marii jucători din industria IT&C, studii de caz și modele de success ale acestor programe.
  • Evolutie! O sursă de cunoastere și dezvoltare pesonală prin experimentarea unor instrumente de coaching cu aplicabilitate imediata denumite Coaching Lab’s care vor fi facilitate de coachi profesionisti
  • Inovatie! In panelul de discutie vor ridicate subiecte care iti vor oferi oportunitatea de identifica argumente solide privind dezvoltarea unei culturi de coaching in organizatia ta, clarificari privind aplicabilitatea si beneficiile coachingului in organizatii,
  • Premii oferite de Scolile de Coaching partenere ai evenimentului.

Cateva teme abordate in cadrul evenimentului

  • Beneficiile coachingului asupra performanței oamenilor și asupra profitabilității organizațiilor IT&C,
  • Dezvoltarea unei culturi de coaching: transformarea excelenței într-un mod de viață al organizației,
  • Modalități de construire și menținere a unor echipe performantepentru a face față diversității de proiecte,
  • Competențe interculturale: pregătirea capitalului uman (flexibili și adaptabili) în vederea schimbărilor majore care apar la nivel mondial,
  • Relația dintre starea de bine a oamenilor și eficiența lor; modul în care starea de bine influențează profitabilitatea organizațiilor.