Anul 2016 se dovedește a fi unul extrem de profitabil pentru industria auto din România. Atât producţia de autovehicule, cât şi piața de componente auto arată perspective de creştere, cifra de afaceri totală a industriei ajungând la aproape 20 de miliarde de euro.
Totodată, numărul companiilor consumatoare active de servicii de externalizare este din ce în ce mai mare, apelând la servicii de outsourcing pentru scăderea costurilor și pentru eficientizarea operațiunilor. Trendul crescător se păstrează și pentru segmentul de leasing operational, în creștere cu 10% în prima jumătate a anului, iar potențialul pieței este unul ridicat, pe fondul contextului economic favorabil și al nevoii companiilor de optimizare a costurilor.
În continuare, industria automotive se află într-o dezvoltare perpetuă și se orientează, din ce în ce mai mult, către outsourcing. Astfel, atât actorii care activează în această industrie, cât și partenerii de afaceri, trebuie să știe să evalueze nevoile consumatorilor, pentru a ghida strategia de afaceri în direcția corectă.
În acest context, BusinessMark organizează evenimentul AUTOMOTIVE MARKET FORUM, eveniment ceva avea loc în data de 9 noiembrie la București, Hotel J.W. Marriot.
Printre speakerii implicați în acest proiect se numără:
RADU DINESCU, Secretar General, Uniunea Națională a Transporatorilor Rutieri din România
CĂTĂLIN OLTEANU, Director Comercial, ALD Automotive România
JOHANNES HEIDECKER, Chief Financial Officer, Daimler Star Transmission
SASA IORGOVAN, Car Fleet Manager, Nokia România
SORIN DIACONU, Head of Real Estate & Car Fleet, Orange România