Sari la conținut
Forum Roportal
Black velvet

Femeia cu care te-ai casatori

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Cum trebuie sa fie femeia cu care te-ai casatori, fara sa-ti para rau dupa aceea si datorita careia ai uita ca mai exista si altele?

 

Nu este un topic de poze, dar se admit si acestea, in masura in care sunt relevante in descrierea respectivei sotii, facuta parca special pentru sufletelul tau.

 

Eu cred ca o astfel de femeie este cea cu care poti simti ca formezi o echipa armonioasa in toate cele.

  • Upvote 5

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am insurat cu singuratatea. E superba. Ne-am cunoscut la mine in dormitor, suntem compatibili 100%. Suntem de nedespartit. O mai insel cateodata, dar ne-am inteles de la inceput si e foarte toleranta in sensul asta. N-am o poza cu ea, da' pentru mine e cea mai frumoasa femeie.

  • Upvote 6

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Grea provocare, Black-ule...

Putem pune 75-80 de poze si sa spunem ce ne-am dori de la fiecare, apoi sa dam alte 170 de exemple de femei de la care sa selectam calitatile? Merge si asa?

  • Upvote 2

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat in jur, uneori, desi nu pare si va rog sa nu spuneti la nimeni, am mai umblat si cu femei... Si ma gandeam eu asa... De ce ar trebui sa am un sablon pentru o femeie cu care sa ma insor, atat timp cat nu vad rostul la a ma insura ? :think:

 

Sa zicem ca ar trebui sa fie cea care ma viseaza, metaforic si ad literam, cea cu viata proprie, independenta, dar cu mine ca univers interior al ei. Cum asa ceva nu exista, nu pun nici poze cu nimeni. Oricum balenele si celulitoasele sunt excluse, materialistele la fel, schizo-paranoidele la fel... damn, cred ca d-aia sunt eu burlac, sunt prea pretentios :crazy:

  • Upvote 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri