România
Roportal.ro

Anticonceptionale + Postinor

Început de Akablonde, Vin 7 sep 2012 · 10 răspunsuri · 6.309 vizualizări

Akablonde4 mesaje#1

Buna tuturor, in primul rand, imi cer scuze daca nu postez unde trebuie sau daca raspunsuri la nelamurirea ce o am s-au mai dat, am incercat sa ma uit prin topicuri si prin posturi dar sincer nu am gasit nimic legat de ce am eu nevoie. Sa incep cu inceputul: folosesc anticonceptionale de ceva timp. Saptamana asta, fiind saptamana 1 de pe blister, am uitat sa iau o pastila, si am luat-o dupa 13 ore cand mi-am adus aminte iar celelalte pastile le-am luat la ora normala. La scurt timp am avut un contact sexual neprotejat cu prietenul meu si pur si simplu nu mi-am dat seama in ael moment ca era nevoie de protectie suplimentara, fiind obisnuiti amandoi de atata timp cu antibebe fara nicio grija, am uitat. Mi-am dat seama la scurt timp dupa ejaculare. Am fost sfatuita sa apelez la contraceptia de urgenta, ceea ce am si facut, desi mia fost teama pentru ca nu am mai fost niciodata in situatia asta, mereu am avut grija, dar iata ca de ce iti e frica nu scapi! Am luat, deci, prima pastila de Postinor astazi la ora 6, urmand sa o i-au pe cea de-a doua la 6 dimineata. Am intrebat, desigur, ce fac cu anticonceptionalele, daca continui sa le iau normal sau nu. Mi s-a spus ca da. Acum am, insa, cateva nelamuriri..In primul rand, riscul era atat de mare incat sa fi meritat sa iau Postinor? In al doilea rand, e normal sa nu am niciun simptom, nimic, de la el(pentru ca momentan nu excista niciun semn ca as fi luat)? Pe de alta parte, menstruatia imi va veni in pauza de 7 zile de la anticonceptionale sau e posibil sa vina mai devreme, sau mai tarziu? Si daca se intampla sa vina mai devreme sau mai tarziu, ce fac, continui sa iau normal anticonceptionalele?

Scuze ca am scris un roman, dar sunt chiar speriata si am nevoie de pareri..va multumesc!

Darianna19.667 mesaje#2

O sa iti raspund numai ce stiu, nu imi pot da parerea in rest, e destul de complicat: se poate ca postinorul sa nu dea nici un fel de simptom, da. Nu e musai sa te simti rau sau sa ai sangerari sau mai stiu eu ce efecte adverse are el. In rest, cam multi hormoni, posibil sa iti dea ciclul peste cap. Incearca sa nu mai faci prostioare din astea.

Emme1.465 mesaje#3

Stiu ca Postinor este recomandat sa iei de cel mult 2 ori pe an. Este o pastila destul de puternica, multe femei au reactii adverse, dar nu e si cazul tau, din cate inteleg. Postinorul este bun in situatii de urgenta, retinand ovulatia sau impiedicand implantarea ovulului fecundat pe peretele uterin. Deci poti sta linistita. Menstruatia ar trebui sa vina normal, iar anticonceptionalele trebuiesc luate la fel, facand pauza aia de 7 zile din fiecare luna.

Akablonde4 mesaje#4

Va multumesc mult pentru raspunsuri, fetelor, m-ati linistit putin. Da, stiu ca Postinor imi va da organismul peste cap, nu am mai luat niciodata si chiar am fost la planning sa intreb daca e necesar. Doamna doctor de la planning mi-a zis ca nu, dar peste tot unde am mai intrebat mi s-a zis ca da, asa ca am mers pe principiul ca daca zic asa mai multi, asta e ceea ce trebuie sa fac. Sunt speriata dar am preferat sa fac asa, decat sa ajung, doamne fereste, la vreun avort!

Acum mi-as dori sa stiu, daca mai este cineva care a facut prostioara asta a mea..pentru ca sincera sa fiu, daca mie nu imi vine menstruatia in a 4-a zi din cele 7 de pauza de la anticonceptionale, eu intru rau in panica! Si ma gandesc, daca imi vine mai devreme sau mai tarziu, cum sa fac sa reglez din nou? Se va regla singura la urmatoarea folie de anticonceptionale?

Darianna19.667 mesaje#5

Tu ia pastilele in continuare, neraportandu-te la menstruatie. Si se va regla si menstruatia in timp. Desi e posibil sa vina normal. vezi tu atunci, la fata locului. :P

Akablonde4 mesaje#6

Am inteles. Atunci, tot ce pot face este sa incerc sa raman calma, stiu ca am facut tot ce era facut, sper sa nu intampin vreo problema si in rest..D-zeu cu mila :))

The Unknown45.704 mesaje#7
Akablonde a scris:

am uitat sa iau o pastila, si ... am luat-o dupa 13 ore cand mi-am adus aminte ... La scurt timp am avut un contact sexual neprotejat

N-ar fi mai indicat de folosit prezervativ??? parca nu se poate uita asa de repede!!!

Darianna19.667 mesaje#8

Avand in vedere ca si-a dat seama ca a uitat sa ia pastila DUPA ce contactul sexual avusese loc, ar fi fost cam tardiva folosirea prezervativului.

The Unknown45.704 mesaje#9

Pentru ca in viitor o sa mai uite de cateva ori sa-si ia pilulele, iar o protectie in plus nu strica!

Editat Sâm 8 sep 2012 00:32

Darianna19.667 mesaje#10

Da, si daca tot folosesc anticonceptionale si prezervativul, nu ar strica sa foloseasca si foite si poate si coitus interruptus. Pentru mai multa siguranta.

← Înapoi la Planning/Ginecologie