Sari la conținut
Forum Roportal
Jarvan

Absentele la liceu

Postări Recomandate

Sunt elev la liceul ,,X'' in clasa a XI-a si pe semestrul intai am avut multe absente.Diriginta a reusit sa motiveze si am trecut,

acum pe semestrul 2 am la fel vreo 40-50 de absente, directoarea e o nebuna si diriginta spune ca nu prea are cum sami motiveze iara tot.

Sunt la un liceu destul de bun unde se cauta loc si nu as vrea sa fiu dat afara.

 

Ce as putea face?Eu am mai lipsit in zilele cand ma simteam rau si foarte obosit, dar mi-e rusina sa ma tot duc mereu la medic.Cele 7 zile le-am epuizat.Ce solutii sunt?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

..... directoarea e o nebuna ....

 

 

de ce e directoarea nebuna ca tu ai foat obosit sa dai pe la liceu !!?? :crazy:

 

Ce as putea face?Eu am mai lipsit in zilele cand ma simteam rau si foarte obosit, dar mi-e rusina sa ma tot duc mereu la medic.Cele 7 zile le-am epuizat.Ce solutii sunt?

 

de ce nu ti-ai pus intrebarea asta inainte sa absentezi !! si de cand e o rusine sa te duci la doctor cand esti bolnav ? :stars:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

directoarea e o nebuna

Da vina pe...da vina pe... :roll:

Ce as putea face?Eu am mai lipsit in zilele cand ma simteam rau si foarte obosit, dar mi-e rusina sa ma tot duc mereu la medic.Cele 7 zile le-am epuizat.Ce solutii sunt?

Ciudat...eu stiam ca ai dreptul la 3 zile pe semestru, nu la 7; ma rog, poate-i altfel acolo.

Nu prea ai ce sa faci; iti asumi responsabilitatea. Parintii ce zic?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ce solutii sunt?

Sa vorbesti cu parintii si de manuta sa mergeti la directoare si diriginta.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu are ce sa imi dea pentru oboseala,ca am fost mai demult si am zis.Pot sa dorm si 24 de ore,tot extenuat ma simt.