Sari la conținut
Forum Roportal
predator

C++ Tutorial

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Sal'! Stie cineva un loc de unde pot lua niste tutoriale pt c++ in limba romana? Eu am cauta pe internet dar am gasit numai in engleza :roll: ! Sunt incepator si vreau si eu sa invat acest limbaj!

Mersi!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sal! Am pus yo niste tutoriale C++ pe net...si mai am ink...dar uite adresa : www.alyn460.8k.ro !

Nu am avut timp sa fac Index-ul cu web design, alea alea, doar am copiat 2 tutoriale rapid...sper sa-ti fie de flos... :think:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

cine ma ajuta?? am nevoie de un program c++ care sa imi calculeze combinari de 49 luate cate 6 , este legat de algebra de clasa a X-a ...

AM nevoie de un sfat sau ceva asemanator , ma poate ajuta cineva ??

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Sal'! Stie cineva un loc de unde pot lua niste tutoriale pt c++ in limba romana? Eu am cauta pe internet dar am gasit numai in engleza :stars: ! Sunt incepator si vreau si eu sa invat acest limbaj!

Mersi!

 

 

In programare, fara engleza nu faci nimic. Tutoriale: In romana la Teora si in engleza pe http:// forum.softpedia.com/index.php?showtopic=81727

Editat de bob32cc

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
cine ma ajuta?? am nevoie de un program c++ care sa imi calculeze combinari de 49 luate cate 6 , este legat de algebra de clasa a X-a ...

AM nevoie de un sfat sau ceva asemanator , ma poate ajuta cineva ??

E pierdere de vreme, sunt 13.989.000 de combinatii si nu le poti procesa pe toate

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Sunt incepator si vreau si eu sa invat acest limbaj!

Mersi!

 

Ai baut gaz? esti incepator si vrei sa inveti un limbaj de nivel semi inalt? Incepe si tu cu un limbaj super inalt... gen Python sau Ruby.

Partajează acest post


Link spre post