Sari la conținut
Forum Roportal
Vasi Vlad

Am nevoie de ajutor si sfaturi in dragoste!

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Sa ma prezint. Ma numesc Vladut (atat vreau sa dau din nume deocamdata) am 18 ani, sunt elev la liceu in clasa a 12-a si pasionat de calculatoare ( de asta am ales si un profil care sa aiba legatura cu PC-urile desi in scoala nu inveti nimic, tot trebuie sa faci cursuri si sa inveti singur)

 

Totul incepe in septembrie, la inceputul anului scolar am cunoscut o fata (sa-i spunem Alina desi nu e numele ei), Alina era boboaca si prietena buan cu un coleg de-al meu (prima oara cand am vazut-o am crezut ca e mai mare cu 1 an :)) ) era draguta, simpatica si alintata, pana in Noiembrie am fost doar amici , ne salutam cand ne intalneam etc.