Sari la conținut
Forum Roportal
oana22

Viza H2B

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

La multi ani pe noul an !

Am si eu o intrebare pentru cei care au sustinut un interviu pt. o viza H2B ! Imi puteti spune si mie va rog cum decurge, care sunt intrebarile.......si daca am vreo sansa sa iau viza..in conditiile in care sunt casatorita si am casa propietate personala, mama mea are casa ei ...si cam atat...sunt si studenta la o facultate IDD dar nu ma ajuta pentru ca plecare e inainte de terminarea sesiunii din vara (as putea face rost de o hartie de la decan care sa confirme acest lucru si sa confirme ca nu ma afecteaza aceasta plecare si ca pot trece in anul 4(din 5 ani) cu acele examene nedate)

Va rog mult sa ma ajutati...! orice detaliu...oricat de mic imi poate fi de folos !!! si orice sfat !

va multumesc mult !

(am uitat sa mentionez ca "notice of approval" e pe drum...adica exista dar inca nu a ajuns la mine acasa)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La multi ani pe noul an !

Am si eu o intrebare pentru cei care au sustinut un interviu pt. o viza H2B ! Imi puteti spune si mie va rog cum decurge, care sunt intrebarile.......si daca am vreo sansa sa iau viza..in conditiile in care sunt casatorita si am casa propietate personala, mama mea are casa ei ...si cam atat...sunt si studenta la o facultate IDD dar nu ma ajuta pentru ca plecare e inainte de terminarea sesiunii din vara (as putea face rost de o hartie de la decan care sa confirme acest lucru si sa confirme ca nu ma afecteaza aceasta plecare si ca pot trece in anul 4(din 5 ani) cu acele examene nedate)

Va rog mult sa ma ajutati...! orice detaliu...oricat de mic imi poate fi de folos !!! si orice sfat !

va multumesc mult !

(am uitat sa mentionez ca "notice of approval" e pe drum...adica exista dar inca nu a ajuns la mine acasa)